امام در کلام شهدای کرمان (3)

راه نجات همه ما خط ولایت فقیه است

پیروی از امام و انسجام حول این محور اصلی‌ترین پیام شهدا به ملت ایران است، که این عشق به ولایت در جای‌جای وصیتنامه‌های شهدا موج می‌زند.
کد خبر: ۲۴۱۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶ - 03June 2017
راه نجات همه ما خط ولایت فقیه استبه گزارش دفاع پرس از کرمان، در آستانه چهاردهم خردادماه، بیست و هشتمین سالروز عروج ملکوتی حضرت امام روح‌الله (ره) گریزی به بخشی از وصیتنامه‌ شهدای لشکر 41 ثارالله زدیم، که بخشی از این وصایا به موضوع ولایت فقیه و لزوم اطاعت از ولی‌فقیه مربوط می‌شود.

در ادامه ولایت فقیه در کلام شهدا را بازگو می‌کنیم.

وصیتنامه شهید کریم شورآبادی

در همه حال گوش به فرمان امام خمینی باشید

اکنون تو ای خواهر و برادر عزیز، همچنان که برای دنیا کار و تلاش می‌کنید قدری هم برای آخرت خودتان را خالص گردانید، دین خدا را با تمام وجودتان حفظ کنید. در همه حال گوش به فرمان امام خمینی باشید، انقلاب را با جان و دل پاسداری کنید، در مقابل مشکلات تاب مقاومت داشته باشید،جنگ با کفار را فراموش نکنید،این جنگ با صدام را ادامه دهید.

اگر ما برای اسلام خون ندهیم چه کسی می‌خواهد خون بدهد، اگر ما از خواهر و برادر و پدر و مادر و دوستان در راه اسلام نگذریم پس پیروزی چگونه حاصل خواهد شد و اینکه امت شهیدپرور ایران و مسلمان جهان بکوشید، جدیت به خرج دهید که اسلام را از چنگال بیگانگان حفظ نمایید، برای احیای اسلام لازم است خون‌های بی‌شماری را تقدیم کنید.

وصیتنامه شهید قاسم نجفی

پشتیبان امام و روحانیت باشید

مادرم شما هزاران امید در دل خود داشتید ولی از آنجا که امام ما می‌فرماید:شهادت افتخار ماست. بنده به جبهه اعزام شده‌ام و با این بعثیون در ستیزم.

ای مادر! برایم لباس مشکی به تن نکنید و برایم عزاداری نکنید و وقتی من به لقاءالله پیوستم باید برادرانم و فرزندان برادرانم راه مرا ادامه دهند. فقط توصیه می‌کنم که امام و روحانیت و در خط امام بودن را از یاد نبرید و پشتیبان آنها باشید.

وصیتنامه شهید قاسم خواجویی

به فرمایش امام امت باید انسجام و همبستگی داشته باشیم

در این برهه از زمان جنایتکاران جهان دست به دست هم داده تا این انقلاب شکوهمند اسلامی را که به رهبری زعیم عالیقدر امام خمینی ایجاد گردیده است به انحطاط کشانند و بر این ملت عزیز حاکم گردند ما هم به فرمایش امام امت باید انسجام و همبستگی خود را بیشتر نموده و به مساله جنگ از تمام امور دیگر بیشتر اهمیت دهیم.

کسانی که توان رزمی دارند جبهه‌ها را پر کنند و بقیه هم در پشت جبهه نیازهای جبهه و کشور را تامین نمایند که انشاءالله آنها هم با شهدای گرانقدر محشور خواهند شد. اما ای والدین بزرگوارم که عمرتان را به پایم به پیری رساندید. از اینکه وظیفه فرزندی را درست نشناخته‌ام مرا ببخشید و برایم طلب آمرزش و نصرت نمایید.

وصیتنامه شهید غلامرضا خرمی نیا

 پیرو ولایت فقیه باشند

 خواهران و برادرانم را سلام می‌رسانم و آنها را به نماز جماعت خواندن و دعا خواندن، و بچه‌هایشان را طوری تربیت کنند که پیرو ولایت فقیه باشند که راه نجات همه ما در ولایت فقیه است.

ما هر چه داریم از امام حسین (ع) داریم، باور کنید وقتی به این برادرهای رزمنده که هر کدام چندین سال از من کوچکترند ولی دین و دیانتشان از من بهتر و والاتر است می‌نگرم از خودم خجالت می‌کشم و از شماها و همگی دوستان و آشنایان و اقوام می‌خواهم که از همین حالا به خود بیایند و بچه‌هایشان را طوری تربیت کنند که در خط ولایت فقیه باشند که اگر نباشند فردای قیامت باز خواست می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار