امام در کلام شهدای یزد (1)

اطاعت از ولی فقیه خواسته اصلی شهدا

اطاعت از امام و ولی فقیه اصلی‌ترین محور وصیت شهدا به مردم ایران است و این عشق به ولایت است که در کلام همه شهدا موج می‌زند.
کد خبر: ۲۴۱۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ - 03June 2017
اطاعت  از ولی فقیه خواسته اصلی شهدابه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، در آستانه چهاردهم خردادماه بیست و هشتمین سالروز عروج ملکوتی حضرت امام روح‌الله (ره) گریزی به بخشی از وصیتنامه‌ شهدای یزد انداختیم و بخشی از این وصایا که در خصوص ولایت فقیه و لزوم اطاعت از ولی‌ فقیه است را در ادامه با هم مرور می‌کنیم.

شهيد اصغر حيدري

خوشا به رهبری عزيزم كه اولين شهيد را داد. او شهيد داد ولی سربازانی هم مانند برادران سپاه پاسداران به اسلام هديه كرد. آن رهبر عزيزم بود كه ما را به حركت در آورد. يگانه رهبری كه نه شرق می‌خواهد و نه غرب.

شهيد محمدكاظم ابدی

سفارش می‌کنم كه هيچ‌گاه از خط اسلام و پيروی از ولی فقيه زمان خود غافل نشويد كه در اين صورت به ورطه هلاكت و نابودی خواهيد افتاد.

شهيد قاسم چوپان كاظم‌آباد

هميشه قدم به قدم يار و وفادار امام باشيد و نگذاريد كه منافقين به اسلام ضربه بزنند و هميشه ولايت فقيه را ياری كنيد و بدانيد كه اگر ولايت فقيه نبود هرگز انقلاب ما به پيروزی نمی‌رسيد.

شهيد محمدرضا فروزان

بكوشيد كه يا خط سرخ امام حسين (ع) را برگزينيد و يا زينب‌وار يزيديان را رسوا كنيد و بدانيد آنگاه پيروزيد كه اثری از ظلم نماند و كاخ كرملين و كاخ سفيد واشنگتن را به حوزه‌های علميه مبدل ساخته و فرمانروايی يزيد‌صفت چون كارتر و ريگان‌ها و برژنف‌ها و امثال آنها را كنار زنيد و حاكميت ولايت فقيه همانا حاكميت الله است.

شهيد محمدابراهيم اسعدی

پشتيبان ولايت فقيه و روحانيت مبارز باشيد اگر پشتيبان روحانيت نباشيد شكست ما حتمی است.

شهيد كريم كارگر

پشتيبان اصل ولايت فقيه باشيد كه اساسی‌ترين اصل قانون اساسی است.

شهيد مسلم عابدنيا

اگر فيض شهادت نصيبم شد آنان كه پيرو خط امام نيستند و به ولايت فقيه اعتقاد ندارند بر من نگريند و بر جنازه من حاضر نشوند.

شهيد محمد شرف‌الدينی

قدر اين لطف و مرحمت الهی را بدانيد و طبق آيه شريفه « اطيعوا الله و اطيعوا الرسول و اولي الامر منكم » پشتيبان ولايت فقيه باشيد.

شهيد زين‌العابدين عليزاده

در زمانی هستيم كه دولت و مسئولين مملكت در خط اسلام و ولايت فقيه هستند و اگر توانستيم به اين دولت كمک كنيم به اسلام كمک كرده‌ايم.

شهيد عباسعلی بناپور

هيچ وقت امام امت را تنها نگذاريد. روحانيت در خط ولايت فقيه همان بازوی امام هستند.

شهيد حسين عابدي

پيرو امام خود باشيد گوش به حرف منافقين ندهيد و هميشه به فرمان روحانيت اصيل باشيد.

شهيد محمدعلی عطاری ميبدی

هدف ما كه همان اسلام اصيل و پيروی از روحانيت و پشتيبانی از ولايت فقيه است را ادامه دهيد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار