پیام رییس بنیاد شهید به مناسبت سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره)؛

راه و اندیشه امام(ره) زنده خواهد ماند

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت فرا رسیدن سالروز رحلت حضرت امام (رحمة الله علیه) و انتخاب حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) به رهبری پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۲۴۲۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶ - 03June 2017
راه و اندیشه امام(ره) زنده خواهد ماندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، حجت الاسلام «سید محمدعلی شهیدی» رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت فرا رسیدن سالروز رحلت حضرت امام (رحمة الله علیه) و انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) به رهبری پیامی منتشر کرد.

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

نیمه خرداد ماه سالروز آغاز نهضت امام خمینی(ره) و همچنین عروج ملکوتی رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) است. عالم فرزانه ای که حماسه ماندگارش در پروراندن و بارورشدن انقلاب اسلامی همواره در اذهان ملت ایران و جهان باقی خواهد ماند و به فرموده مقام معظم رهبری «امام خمینی یک حقیقت همیشه زنده است» و تا تاریخ زنده است راه و اندیشه او زنده خواهد ماند. آن رهبر فقیدی که ملت به اقتدای اندیشه ژرف و تدابیر ارزشمندش و ارزشهای دین مبین اسلام و فرهنگ ایثار و شهادت توانست بر نظام شاهنشاهی پیروز شود و دست دشمنان و مستکبران را از تاریخ این مرز و بوم برای همیشه ایام کوتاه کند. سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) را به ملت مسلمان ایران و تمامی آزادگان جهان تسلیت عرض می نمایم.

همچنین به یمن انتخاب شایسته حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب به رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقتدار و استقلال کشور و ارزشها و آرمان های امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی به صورت بالنده ادامه یافت و امید آنکه به لطف پروردگار تا ظهور دولت کریمه حضرت مهدی(عج) استمرار داشته باشد.

در روز 14 خرداد ملت شریف ایران و به ویژه خانواده های شهدا و ایثارگران به عنوان «ولی نعمتان» نظام با تجدید بیعت با امام خمینی(ره) و شهدا، بار دگر آرمان و ارزشهای اسلام و انقلاب را پاس می دارند.

سید محمد علی شهیدی

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها