مدیر روابط عمومی سازمان بسیج جامعه پزشکی در گفت و گو با دفاع پرس:

برپایی بیمارستان مقابله با سلاح های جنگ نوین

نوروزی گفت: معاونت عملیات جنگ نوین کمیته بهداشت و درمان ستاد ارتحال امام خمینی(ره) به منظور مقابله با بکارگیری سلاح های جنگ نوین، بیمارستان درمان و رفع آلودگی از مصدومان احتمالی ناشی از بکارگیری چنین سلاح هایی را در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) برپا می کند.
کد خبر: ۲۴۲۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷ - 03June 2017
مجید نوروزی مدیر روابط عمومی سازمان بسیج جامعه پزشکی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، درباره اقدامات پزشکی و بهداشتی این سازمان در سالروز سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اظهار داشت: برای بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) دو سامانه بیمارستان صحرایی که شامل بخش های کلینیکی و پاراکیلینیکی می شود توسط بسیج جامعه پزشکی در حرم امام خمینی(ره) برپا می شود.

وی افزود: بر این اساس اعضای کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) در ضلع شمال غربی و کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) نیز در ضلع شمالی حرم در روز 14 و 15 خرداد آماده ارایه خدمات به زائران هستند.

نوروزی با اشاره به اینکه امروز جانمایی بیمارستان ها صورت می گیرد و از 10 صبح فردا ارایه خدمات آغاز می شود، عنوان کرد: بسیجیان جامعه پزشکی در طول مسیر نیز چنانچه دستگاه های دیگر نیاز به کمک داشته باشند، اعضای بسیج جامعه پزشکی برای کمک به آنها حضور می یابند.

وی در خصوص برپایی بیمارستان جنگ های نوین(NBC) نیز بیان داشت: به منظور رسیدگی به مصدومان احتمالی ناشی از جنگ های نوین (شیمیایی، میکروبی و هسته ای) نیز یک بیمارستان ویژه توسط معاونت عملیات جنگ نوین کمیته بهداشت و درمان ستاد ارتحال امام خمینی(ره) برپا خواهد شد.

مدیر روابط عمومی سازمان بسیج جامعه پزشکی اضافه کرد: علاوه بر این استفاده از خودورهای رفع آلودگی و کانون های رفع آلودگی از بیماران و مصدومان احتمالی چنین جنگ هایی نیز پیش بینی شده است.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار