عضو مجلس خبرگان رهبری:

انقلاب خون بهای شهداست، در صیانت از آن کوتاهی نکنیم

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری ، شهادت را در فرهنگ اسلام معامله با خداوند خواند و گفت: باید در صیانت از انقلاب به عنوان خون بهای شهدا از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد.
کد خبر: ۲۴۲۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲ - 06June 2017
 به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، «حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی»، عضو خبرگان رهبری به همراه جانشین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)، نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان محلی، با حضور در منزل «شهیدمحمد علی رضایی» یاد و خاطره این شهید والامقام را گرامی داشت و گفت: به برکت خون شهدا و دلاور مردی‌های رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس، ایران اسلامی از امنیت، اقتدار و توانمندی بالایی برخوردار است که  جای شکرگزاری دارد.

عضو خبرگان رهبری، شهادت را در فرهنگ اسلام معامله با خداوند خواند و افزود: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و حضور خانواده‌های آنان در صحنه، تداوم دارد، بنابراین باید در صیانت از انقلاب به عنوان خون بهای شهدا از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد.

وی با تقدیر از والدین شهدا و با اشاره به عظمت کار آنان در تربیت فرزندان برومندی که در راه دفاع از دین خدا و میهن اسلامی جان خود را فدا کردند اظهار کرد: همه وظیفه دارند قدر این موهبت و گنجینه معنوی و معرفتی را بدانند و همواره قدردان خانواده‌های معظم شاهد، ایثارگر و آزاده باشند.

امام جمعه شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد: تا روحیه شهادت‌طلبی در بین مردم  وجود دارد، هیچ قدرتی نمی‌تواند حتی تصور اقدام نظامی علیه ایران اسلامی را در ذهن مرور کند.

‌عضو شورای حوزه علمیه قزوین در پایان تصریح کرد: ارج نهادن و پاسداشت حماسه آفرینی‌های شهدای تاریخ ساز و دیدار با خانواده‌های شهیدان، وظیفه و مسوولیت تک تک افراد جامعه است.

گفتنی است، شهید «علی محمد رضایی» شهیدی سرافراز از خیل رزمندگان عملیات کربلای 4 است که پیکر مطهرش  پس از 31 سال درجزیره «امرالرصاص» شناسایی و به وطن بازگشت. همچنین برادر این شهید والامقام نیز از رزمندگان مدافع حرم بود و دو سال است که جاوید‌الاثر است.

منبع: حوزه

نظر شما
پربیننده ها