شهيد مدافع حرمی که تقاضای يک دعای خاص از همسرش داشت

همسر شهيد «اعطايی» با بيان اينکه آرزوی همسرش همواره شهادت بوده است گفت: احمد هميشه می‌گفت «برايم دعا کن تا شهيد شوم».
کد خبر: ۲۴۲۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۶ - 06June 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، خانم «علمي» همسر شهيد مدافع حرم «احمد اعطايی» در خصوص چگونگی رفتن همسرش به سوريه اظهار کرد: احمد در روزهای اول به شکل علنی نمي‌گفت که قصد رفتن به سوريه را دارد، ولی کاملا مشخص بود و متوجه شده بودم که مي‌خواهد برود؛ چون دو ماه پيگير کارهايش بود؛ در آخر هم با سختي و التماس فراوان توانسته بود با عده‌اي از مدافعان حرم راهی شود.

وي با بيان اينکه چند وقت بود که همسر شهيدش براي دل بريدن از آن‌ها تمرين کرده بود، افزود: احمد شب قبل از رفتنش به سوريه مدام بچه‌هايش را مي‌بوسيد.

اين همسر شهيد مدافع حرم همچنين گفت: پسر کوچکم «محمد حسين» قبل از رفتن احمد به سوريه، نمي‌توانست «بابا» بگويد، چون تازه زبان باز کرده بود و بعد از رفتن ايشان بود که بابا گفتن را ياد گرفت.

وي با بيان اينکه آرزوي همسرش همواره شهادت بوده است گفت: احمد هميشه مي‌گفت «برايم دعا کن تا شهيد شوم»؛ انجام اين دعا براي من هم خيلي سخت بود، ولي به قدري زياد اين درخواست را داشت که بعد از نمازها، دعا مي‌کردم همسر و فرزندانم عاقبت به خير شوند و با شهادت از دنيا بروند.

پاسدار بسيجي شهيد مدافع حرم «احمد اعطايي» متولد ۷ شهريور ۱۳۶۴ و ساکن محله فلاح تهران بود و مهندسي برق مي‌خواند. او داوطلبانه براي دفاع از حرم عقيله بني هاشم و مردم مظلوم سوريه، راهي آن ديار مي‌شود که در ۲۱ آبان ماه ۹۴ و آخرين روز ماه محرم الحرام، همراه با سه تن ديگر از دوستانش «سيد مصطفي موسوي»، «مسعود عسگري» و «محمدرضا دهقان اميري» به شهادت مي‌رسد.

منبع: میزان

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار