شهید نصرالله تفاوت:

امر امام را به جان و دل بپذیرید و عمل کنید

شهید نصرالله تفاوت در بخشی از وصیتنامه‌اش می‌نویسد: به شما وصیت می‌کنم ای ملت رامسر و ای ملت ایران از امام خمینی جدا نشوید و از خطش جدا نشوید که این بیچارگی است امرش را به جان و دل بپذیرید و عمل کنید و به دیدارش بشتابید.
کد خبر: ۲۴۲۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰ - 07June 2017

تمام مسلمانان جهان در مقابل خونهای شهداء مستحق اندبه گزارش دفاع پرس از مازندران، سردار شهید نصرالله تفاوت فرزند باقر در تاریخ دوم اردیبهشت سال 1337 در شهرستان رامسر متولد شد و در تاریخ 9 آذر سال 1362 در شهرستان رودسر مورد ترور قرار گرفت و به شهادت رسید.

وصیتنامه شهید نصرالله تفاوت:

بسم الله الرحمن الرحیم

بنام خداوند بخشاینده مهربان

و لا تحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون . سوره آل عمران آیه 163.

مپندارید آنان را که کشته شدند در راه خدا مردگانند بلکه زندگانند نزد پروردگارشان روزی داده می‌شود .

و مژده ده آنان را که گرویدند و کردند کارهای شایسته که برایشان است سختیهای که می رود از زیر آنها نهرها هرگاه روزی داده شوند از آن جنت‌ها از میوه رزقی گویند این همان است که روزی داده شدیم از پیش آورده شدند به آن منیره شبیه به هم و از برای ایشان است در آنجا زنان پاکیزه و ایشان در آن جاویدانند.

دنباله این آیه‌های قرآن باید بگویم که آن کسی که تو را شناخت جان را چه کند، فرزند و عیال و خانمان را چه کند، خدای بزرگ در قرآن آیه 26 از سوره بفره می‌فرماید : چگونه کافر می‌شوید به خدا و بودید شما مردگان پس زنده کردیم شما را پس زنده می کند شما را پس به سوی او بازگردانیده می شوید . میدانید آخز زندگی مرگ است و هیچ کس در این جهان نیست که زنده بماند و زندگی کند ( لا اله الا الله) و خداست که می داند و ناظر اعمالمان است و همه هستی وجود ما از آن اوست پس چه بهتر که حال بدانیم مرگ یا باید زندگی این دنیای فرانی است او دنیای دیگر نیست که معاد و قیامت آنست چرا بیکار بنشینیم مرگ نداشته باشیم در راه خدا بکوشیم و تمام کارهایمان را به نام خدای بزرگ شروع کنیم و هر جا و هر مکان و در هر بعد و زمانی هستیم به فکر خدا باشیم و خدا را از یاد نبریم حتی آن لحظه‌ای، دقیقه‌ای و یا ثانیه‌ای «الا بذکر الله تطمئن القلوب». با یاد خدا قلب‌ها آرامش می‌بخشد باشد که هر وقت به یاد خدا باشیم برای رسیدن به خدا راه سعادت را باید دریافت چه چیز سبب می‌شود که انسان به خدا برسد و خداگوی شود کدام راه است که بتوانیم بخدا برسیم راه خدا راه انبیاء و امامان انباشتان (اولوا الامر) می‌باشد برای رسیدن به الله باید از راه بیت امام (ولایت فقیه) و امامان و انبیاء گذشت تا به الله رسید امروز برادران و خواهران تنها راه رهایی از درهم‌ گسیختگی و بی‌بند و باری‌ها، راه امام خمینی است و راه امام راه نجات بشریت است و راه سعادت نیز می‌باشد خواهران و برادران این دنیا میدان مبادله و امتحان است که هر که قبول شد خوشحال جانش و هر که مردود شد خدا بداند با او چه کند .

شما یک لحظه بیندیشید و فکر کنید که چرا آمده‌ایم و به کجا می‌رویم دنیا برای چیست، آخرت را خدا چرا قرار داده است، چرا خداوند پیامبران را فرستاد و چرا کتاب‌های آسمانی خصوصاً قرآن پیامبر ما حضرت محمد (ص) را فرستاد، قرآن را فرستاد که تماشایش کنیم و ورق بزنیم و بذاریم توی طاقچه گرد و خاک بخورد و بپوسد و یا نه بنشینیم و بخوانیم و به گفتارش عمل کنیم؟

راه دوم صحیح است یعنی بخوانیم و عمل کنیم، هر چه می‌خواهید در این کتاب بجوئید و اگر گمراه هستید به قرآن مراجعه کنید، اگر اهل بهشت می‌خواهید بشوید به قرآن عمل کنید.

تنها امروز ولایت فقیه است که آدم را نجات می‌دهد و تنها راه راه امام خمینی است که می‌ماند و راه‌های انحرافی را کنار می‌زند، به شما وصیت می‌کنم ای ملت رامسر و ای ملت ایران از امام خمینی جدا نشوید و از خطش جدا نشوید که این بیچارگی است امرش را به جان و دل بپذیرید و عمل کنید و به دیدارش بشتابید، این آمده است که دیدار علماء و دانشمندان قلب‌ها را روشن می‌کند پس این امام زنده و ظاهر است و امام زمان هم ناظر اعمال همه است و امام خمینی است چرا به سویش پرنکشیم و چرا حرفش را گوش نکنیم.

من به عنوان برادر کوچک همه شما به شما سفارش می‌کنم که وحدت داشته باشید و صفوفتان هر روز منظم‌تر و مشکل‌تر و مکمل‌تر باشید امروز دوباره بگویم روز امتحان است و باید نزد پروردگار لایزال، امتحان پس بدهی زمان، زمان انقلاب است، انقلاب اسلامی این انقلاب را به انقلاب مهدی موعود متصل کنیم ان‌شاءالله. این انقلاب باید کشته‌ها داده و خون‌ها داد و سرها داد تا به نتیجه رسید.

ما باید صبر و شکیبایی داشته بشیم باید گوش به فرمان امام بوده و وحدت داشته باشیم. برادران و خواهران، دشمنان اسلام از وحدت شما می‌ترسند و از مسجد آمدن و اجتماع شما وحشت دارند. اگر دیدید کسانی هستند وجود همه چیزهای خدایی را در روی زمین انکار می‌کند اینها یا فسادند یا منافقین. ای کسانی که در جنگل‌های شمال فتنه‌ها و غائله می‌کنید بدانید و آگاه باشید که خدا می‌بیند اگر ملت نمی‌بیند. خداوند به حساب همه‌مان خواهد رسید‌.

هر کجا هستید در این جهان پهناور مرگ را به یاد آرید و مجسم کنید که خداوند فردا و یا یک هفته دیگر مرا خواهد برد، آیا کاری انجام داده‌ام که برای اسلام و مسلمین خوشایند بشد یا نه همیشه به قرستان ها و جاهائیکه شهدایمان دفنند سری بزنید مخصوصاً بهشت زهرا بروید و بدانید این شهدایمان بودند که این امنیت را به ما دادند. تمام مسلمانان جهان در مقابل خونهای این شهداء مستحق اند و مرگ بر ما که اگر بگذاریم خون شهدایمان به هدر برود. به شما وصیت می کنم هر کجا و هر جا فرزندی از مادری شهید میشن به پیش او بروید و تسلی خاطر بازماندگانش را فراهم سازید و خداوند دوست دارد فردی را که شب می خواهد بخوابد و همسایه اش گرسنه مباشد .

در پایان همه شما عزیزان را به خداوند بزرگ می‌سپارم به یاری خدا یک روز مستضعفین جهان بر مستکبرین پیروز می‌شوند.

مرگ بر امپریالیسم شرق و غرب. مرگ بر دشمنان اسلام ( داخلی و خارجی ). در پایان خدا، قرآن و خمینی را هرگز فراموش نکنید. جان شما جان امام خمینی .

درود بر رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران امام خمینی .

خدایا، خدایا، تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار .

آمین یا رب العالمین .

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها