شهید «برزو درویشی»:

با نثار خون من به انقلاب، خود را در قبال انقلاب بیشتر مسئول بدانید

شهید «برزو درویشی» در بخشی از وصیت‌نامه خود می‌نویسد: امیدوارم با نثار خون من به انقلاب، خود را در قبال انقلاب بیشتر مسئول بدانید و بیشتر به صحبت‌های امام ایمان داشته باشید و تا آخرین قطره‌های خون خود دست از امام بر ندارید و او را همیشه یاری کنید.
کد خبر: ۲۴۲۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۰ - 09June 2017
از شما ملت حزب الله می خواهم اجازه ندهید ضد انقلاب از این بیشتر به انقلاب ضربه بزنندبه گزارش دفاع پرس از مازندران، سردار شهید «برزو درویشی» فرزند ابوعلی در تاریخ 9 فروردین سال 1344 در شهرستان «سوادکوه شمالی» به دنیا آمد و در تاریخ 24 آذر سال 1363 در جزیره مجنون به فیض شهادت نائل آمد.

وصیت‌نامه شهید برزو درویشی:

‌بسمالله الرحمن الرحیم

با سلام به مهدی موعود منجی عالم بشریت و با درود و سلام بر نائب بر حق او حضرت آیت‌الله امام خمینی پیر جماران و قلب تپنده امت شهیدپرور ایران، با سلام و درود بی‌کران نثار تمامی شهدای به خون خفته صحرای کربلای حسینی و کربلای خمینی که خالصانه جنگیدند و در میدان نبرد به شهادت رسیدند و درخت اسلام را آبیاری نمودند، با سلام و درود بی‌پایان بر رزمندگان غیور و شجاع اسلام که در جبهه‌های نبرد با مزدوران کافر به ستیز مشغولند و از اسلام عزیز دفاع می‌کنند، با سلام و درود به شما امت شهیدپرور ایران و با درود و سلام بر پدر و مادر بزرگوارم. امیدوارم که حالتان خوب و خوش بوده باشد و برای طول عمر امام عزیزمان دعا کنید.

این چند خطی را که در زیر می‌نویسم متن وصیت‌نامه این حقیر برزو درویشی می‌باشد که بعد از شهادت به دست شما می‌رسد.

من در زندگی نتوانستم آن‌طور که باید و شاید شکرگزار نعمات خدا باشم. از شما عزیزان تقاضا دارم که برایم طلب آمرزش کنید. اگر از من بدی دیدید و یا شنیدید مرا حلال کنید و به بزرگی خودتان مرا ببخشید.

پدر و مادر عزیزم! اگر نتوانستم وظایف خودم را نسبت به شما انجام دهم از من راضی باشید. چون شما خیلی بر گردن من حق دارید و اگر به خاطر اسلام و انقلاب اسلامی و فرمان امام نبود به هیچ وجه حاضر نبودم بدون رضایت شما حرکاتی از خودم نشان دهم و امیدوارم شما با نثار خون من به انقلاب، خود را در قبال انقلاب بیشتر مسئول بدانید و بیشتر به صحبت‌های امام ایمان داشته باشید و تا آخرین قطره‌های خون خود دست از امام بر ندارید و او را همیشه یاری کنید و به دنیا و اموال کمتر فکر کنید.

در ضمن، ضدانقلابیون و کسانی که به ولایت‌فقیه اعتماد ندارند در تشییع جنازه من شرکت نکنند و از شما ملت حزب‌الله می‌خواهم اجازه ندهید تا این‌ها از این بیشتر به انقلاب ضربه بزنند و به مساجد بیشتر اهمیت بدهید و کمک به جبهه‌ها را فراموش نکنید و اگر من به آرزوی خودم رسیدم، یعنی شهید شدم مرا در مزار شهدا در امامزاده حمزه چالی و در کنار شهید داودی دفن نمایید.

در ضمن اگر از من فرزندی به جا ماند اگر دختر است اسمش را «بنت‌الهدی» و اگر پسر است اسمش را «جندالله» بگذارید.

والسلام.

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار