فرماندار نکا خبر داد؛

میزبانی نكا از یادواره شهدای تخریب شمال کشور‌

فرماندار نكا گفت: یادواره شهدای تخریب شمال کشور‌، با محوریت شهید «محمدرحیم بردبار» 15 تیر در شهرستان نکا برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۴۲۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸ - 07June 2017
میزبانی نكا از یادواره شهدای تخریب شمال کشور‌، با محوریت سردار شهید «محمد رحیم بردبار»به گزارش دفاع پرس از مازندران، پیش از ظهر امروز جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای تخریب شمال کشور‌ با محوریت سردار شهید محمدرحیم بردبار، با حضور سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، سید حسین ولیپور جانشین اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران و اعضای ستاد برگزاری این یادواره در محل فرمانداری نکا برگزار شد.

فرماندار نکا در این جلسه با اشاره به میزبانی این شهرستان از یادواره شهدای تخریب شمال کشور در 15 تیرماه، اظهار داشت: تلاش داریم تا با برگزاری این مراسم، اثری ماندگار در سطح شهرستان بر جای گذاریم.

وی بیان داشت: برگزاری چنین مراسم‌هایی در واقع ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه است تا گرد و غباری که به مرور زمان بر چهره جوانان نشسته است زدوده شده و آسیب‌های شناسی مناسبی از مشکلات اجتماعی انجام شود.

جعفر احمدی با اشاره به برگزاری یادواره سردار طوسی و 432 شهید شهرستان نکا در 17 فروردین‌ماه امسال، گفت: یادواره‌های مختلفی در این شهرستان برگزار شد و هر یک از این یادواره‌ها اثرگذاری ویژه‌ای داشته است و انتظار داریم تا با برگزاری این یادواره‌های محوری با بزرگداشت نام و یاد سرداران هشت سال دفاع مقدس، ایستادگی و ایثار آنان را برای مردم تداعی کنیم.

فرماندار نکا با اشاره به خاطرات سردار شهید بردبار عنوان داشت: چه در روزهای منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی و چه در دوران انقلاب، شهادت‌طلبی در راه ارزش‌های اسلام و انقلاب ویژگی بارز این شهید بوده است.

احمدی با اشاره به این مطلب که امروز زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، تصریح کرد: برگزاری مراسم یادواره شهدا نه ‌تنها هزینه کردن نیست بلکه سرمایه‌گذاری است؛ لذا با برگزاری این مراسم شهدا و ایثار آنان را به نسل‌های جوان معرفی می‌کنیم.

این مسول ابراز داشت: شهدا که در جبهه‌ها شیر میدان بودند، اما مظلوم واقع شده‌اند، با دقت نظر و توجه به همه جوانب در پربار بودن و بی‌نقص بودن این یادواره باید اهتمام داشت.

فرماندار نکا ادامه داد: به دلیل زمان کمی که تا برگزاری یادواره پیش رو داریم بایستی تدبیری اندیشیده شود تا کارگروه‌ها به صورت منظم و سازماندهی شده هر هفته جلسات میان گروهی خود را برگزار و ستاد را از روند اجرای وظایف محوله مطلع نمایند.

به گزارش دفاع پرس، جهت برگزاری یادواره شهدای تخریب با محوریت شهید محمدرحیم بردبار در نکا، در ماه‌های اخیر چندین جلسه تخصصی برگزار شده و بنا است این یادواره در 15 تیرماه در تکیه نارنج باغ برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها