با حضور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی؛

همایش پیشکسوتان نیروهای مسلح در قم برگزار شد/ رونمایی از 18 عنوان کتاب دفاع مقدس

همایش پیشکسوتان نیروهای مسلح استان قم همراه با رونمایی از 18 عنوان کتاب، عصر روز گذشته (چهارشنبه) با حضور نماینده مردم قم در مجلس، در مجتمع فرهنگی تربیتی ولایت برگزار شد.
کد خبر: ۲۴۲۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷ - 08June 2017
همایش پیشکسوتان نیروهای مسلح در قم برگزار شد/ رونمایی از 18 عنوان کتاب دفاع مقدس
به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، همایش پیشکسوتان نیروهای مسلح و یادگاران سال‌های دفاع مقدس، عصر روز گذشته (چهارشنبه) با حضور «سیدمهدی صادقی» استاندار و «رضا سیار» فرماندار قم، حجت الاسلام والمسلمین «سیدحسن اکبری» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان و «احمد بیطرفان» معاون اجرایی سپاه استان برگزار شد.

«احمد حسینی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم طی سخنانی در این همایش، با گرامیداشت ایام ماه مبارک رمضان و سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع)، مهم‌ترین اهداف همایش را ارتقاء انسجام و همدلی پیشکسوتان و نیز گسترش نهضت خاطره گویی سال‌های حماسه و ایثار در جامعه خواند.

«احمد امیرآبادی» نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز با تشریح وقایع تروریستی امروز مجلس شورای اسلامی، آن را اقدام کور دشمنان خواند و بر عزم مصمم ملت قهرمان ایران در مبارزه با تروریسم تاکید کرد.

پخش کلیپ‌هایی از رزمندگان در جبهه و سخنان مقام معظم رهبری در مورد اهمیت خاطره‌گویی دفاع مقدس، پخش صلوات خاصه امام رضا (ع)، اجرای سه قطعه تواشیح در مدح امام زمان (ع)، امیرالمومنین (ع) و اسماءالحسنی، تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم «عبدالصالح زارع»، تقدیر از حاج «محمدتقی سقایی» از ایثارگران دفاع مقدس و تجلیل از «مسعود اقدسی» مدیر امور شعب مؤسسه اعتباری کوثر استان قم و تعدادی از فعالان حوزه ایثار و شهادت در استان، بخش‌هایی از این همایش بود.

در همایش پیشکسوتان نیروهای مسلح استان قم، از 18 عنوان کتاب در حوزه ایثار و شهادت که با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تدوین، چاپ و منتشر شده است، با حضور مسئولان استان رونمایی شد.

همچنین سه تن از پیشکسوتان سال‌های حماسه و ایثار، سردار «حسین کاجی» راوی دفاع مقدس، ناوسروان تفنگدار نیروی دریایی «اسماعیل پارسا» و مظفری از جهادگران دوران دفاع مقدس طی میزگردی به بیان خاطرات خود پرداختند.

پس از بیان خاطره سردار کاجی از شهیدی که زرتشتی بود و مسلمان و شیعه و حافظ قرآن و نهج البلاغه شد و در عملیات رمضان به شهادت رسید، اعلام شد که به همت مؤسسه اعتباری کوثر یک دوره نهج البلاغه به کلیه بازنشستگان نیروهای مسلح و حاضران در همایش اهدا می‌شود.

«محمد قراباغی» مدیرکل تأمین اجتماعی نیروهای مسلح استان قم، سردار «غلامرضا جعفری» فرمانده لشکر 17 در دوران دفاع مقدس به همراه اعضای بسیج پیشکسوتان و مسئولان و اعضای کانون‌های پیشکسوتان سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، تعدادی از جهادگران هشت سال دفاع مقدس و جمعی از فعالان و بانوان فعال در عرصه پشتیبانی جبهه و جنگ از دیگر شرکت کنندگان در این مراسم بودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار