واکنش گروه‌های مختلف فلسطینی به حملات تروریستی تهران

گروه‌های مختلف مقاومت فلسطین حملات تروریستی در تهران را محکوم و تصریح کردند که این اقدامات دنبال هدف قرار دادن نقش ایران در حمایت از مقاومت و موضع آن در قبال رژیم صهیونیستی و تروریسم در منطقه است.
کد خبر: ۲۴۲۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱ - 08June 2017
واکنش گروه‌های مختلف فلسطینی به حملات تروریستی تهرانبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، گروه‌های مختلف فلسطینی دو حادثه تروریستی چهارشنبه (دیروز) در تهران را محکوم کردند.
 
جهاد اسلامی
 
بر اساس گزارش وبگاه «فلسطین‌الیوم»، جهاد اسلامی اقدامات مذکور را محکوم و تأکید کرد این اقدامات دنبال هدف قرار دادن نقش ایران در حمایت از مقاومت و موضع آن در قبال رژیم صهیونیستی و تروریسم در منطقه است.
جهاد اسلامی در ادامه با ملت و دولت و رهبری ایران ابراز همدردی کرد.
 
حماس
 
حماس نیز حملات تروریستی مذکور را محکوم کرد و گفت: ملت فلسطین امیدوار است امنیت و آرامش در میان امت اسلامی و عربی برقرار شود و تلاش‌ها برای مقابله با رژیم صهیونیستی به عنوان دشمن مرکزی امت متحد و یکپارچه شود.
 
جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
 
جبهه مردمی هم حمله به حرم مطهر امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی را محکوم و تصریح کرد: این عملیات تروریستی در سایه فضای ضد ایرانی شکل گرفته در نشست ریاض انجام شد که فضایی مناسب را برای تشویق نیروهای تروریستی برای انجام اقدام تروریستی در داخل ایران به وجود آورد.
 
جبهه مردمی افزود: اینها به دنبال منحرف کردن جهت مبارزه در منطقه و تبدیل آن به یک درگیری مذهبی و فرقه‌ای هستند و می‌خواهند ایران را به جای رژیم صهیونیستی که دشمن اصلی امت عربی و اسلامی است، (به عنوان دشمن) معرفی کنند.
 
جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در ادامه با جمهوری اسلامی ایران ابزار همبستگی و تأکید کرد تهران بهای مواضعش، مبارزه با دشمن صهیونیستی و حمایت از نیروهای مقاومت را می‌پردازد؛ اما مطمئنا ملت ایران قادر به شکست توطئه‌هایی هستند که قصد فتنه‌انگیزی در میان آنها را دارد.
 
کمیته‌های مقاومت مردمی
 
کمیته‌های مقاومت مردمی نیز حملات تروریستی تهران را محکوم و بر وحدت امت برای مقابله با دشمن صهیونیستی به عنوان دشمن شماره یک امت اسلامی تأکید کردند.
 
انتهای پیام/ 111

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار