تماس تلفنی رئیس جمهور سوریه درباره حملات تروریستی تهران؛

اسد: سوریه در مبارزه با تروریسم در کنار ایران خواهد بود/ روحانی: به حمایت از سوریه ادامه می‌دهیم

رئیس‌جمهور سوریه در تماسی تلفنی با رئیس‌جمهور ایران، جان باختن و مجروح شدن شماری از ایرانیان حملات تروریستی اخیر در تهران را به وی تسلیت گفت.
کد خبر: ۲۴۲۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶ - 08June 2017
اسد: سوریه در مبارزه با تروریسم در کنار ایران خواهد بود/ روحانی: به حمایت از سوریه ادامه می‌دهیمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از سانا، بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه در تماسی تلفنی با حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان تاکید کرد که سوریه در مبارزه با تروریسم در کنار ایران قرار خواهد بود.

اسد ضمن تاکید بر همبستگی کامل خود با دولت و ملت ایران، گفت: متوسل شدن تروریست‌ها و اربابانشان به این شیوه‌های بزدلانه نشان دهنده شکست آن‌ها در ضربه زدن به ایران و ملت این کشور است. 

رئیس‌‌جمهور سوریه با بیان اینکه اربابان تروریست‌ها برای ایجاد تغییرات سیاسی که به منافع آن‌ها خدمت کند، به مزدوران تروریست خود متوسل شده‌اند، تاکید کرد: ایران و سوریه در مبارزه با این تروریسم وحشی پیروز خواهند شد.

حسن روحانی نیز در این تماس تلفنی ضمن قدردانی از اعلام همبستگی بشار اسد تاکید کرد: آنچه رخ داده است بر عزم و مقاومت ملت ایران که برای مبارزه با تروریسم مصمم تر شده است، تاثیری نخواهد گذاشت.

رئیس‌جمهور کشورمان تاکید کرد که ایران به حمایت از سوریه در مبارزه با تروریسم تا بازگرداندن کامل امنیت و ثبات به این کشور ادامه خواهد داد.

روحانی با تاکید بر اینکه ایران و سوریه مبارزه با تروریسم و حامیان آن‌ها را ادامه خواهند داد، از پیشروی و دستاوردهای ارتش عربی سوریه و همپیمانان در میدان تمجید کرد.

وی ابراز اطمینان کرد که دو کشور در نبرد علیه گروه‌های تروریستی پیروز خواهند شد.

انتهای پیام/191
نظر شما
پربیننده ها