مدرس حوزه علمیه اهل سنت جالق شهرستان سراوان؛

داعشی ها نمی توانند انشقاق و جدایی در ایران ایجاد کنند

مدرس حوزه علمیه اهل سنت جالق سراوان گفت: داعشی ها با اقدامات تروریستی نمی توانند در ایران انشقاق و جدایی ایجاد کنند.
کد خبر: ۲۴۲۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰ - 09June 2017

به گزارش دفاع پرس از زاهدان، مولوی اسماعیل رئیسی مدرس حوزه علمیه اهل سنت جالق با بیان آیه بای ذنب القتلت، حملات تروریستی در حرم مطهر امام خمینی (ره) ومجلس شورای اسلامی ایران که منجر به شهادت رسیدن و زخمی شدن جمعی از هموطنان شده بود، را محکوم کرد.

وی با بیان اینکه گروهک های تروریستی هیچ جایگاهی میان مسلمانان ندارند، افزود: داعش و گروهک های تروریستی نمی توانند در ایران انشقاق و جدایی ایجاد کنند.

مدرس حوزه علمیه اهل سنت جالق گفت: گروهک های تروریستی حملات امروز صبح تهران را به دلیل متشنج کردن افکار و اذهان مردم انجام داده اند چراکه ملت ایران در انتخابات اخیر مشارکت چشم گیری داشته اند که این مشارکت آنها را نا امید کرد.

مولوی رئیسی از نیروهای های جان بر کف نظامی، انتظامی و به ویژه نیروهای سپاه پاسداران که به موقع در صحنه حضور یافتند، که بعضی از نیروهای تروریستی را به هلاکت رساندن تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: سپاه در تمامی صحنه ها افتخار آفرینی کرده است و نیروهای امنیتی ایران در مقابل حوادث قاطعانه ایستاده اند و ما از مسیولین و نیروهای امنیت کشور می خواهیم با عوامل این حادثه به جد برخورد کنند و مخلین امنیت را به اشد مجازات برسانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار