نماینده مردم ایلام در مجلس:

دنیا بداند ایران اسلامی با صلابت و اقتدار به راه خود ادامه می‌دهد

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: علی‌رغم حملات تروریستی مزدوران داعشی، مجلس شورای اسلامی با صلابت و پشتوانه مردم ایران اسلامی به فعالیت خود ادامه داد تا دنیا بداند ایران اسلامی با صلابت و اقتدار به راه خود ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۲۴۲۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰ - 10June 2017

راه شهید قلی زاده را ادامه می دهیمبه گزارش دفاع پرس از ایلام، سلام امینی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در مراسم تشییع شهید قلی‌زاده ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی 17 خردادماه اظهار داشت: مردم ایران اسلامی بیش از هر زمان دیگری در صفوف متحد و یکپارچه و با همدلی و همراهی تحت زعامت مقام معظم رهبری به راه خود ادامه می‌دهند و به قول رهبر فرزانه انقلاب این ترقه‌بازی‌ها تاثیری در اراده ملت ایران ندارد.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی افزود: همانطوری که امام خمینی فرمودند مجلس در راس همه امور است و همگان دیدند با این ترقه‌بازی‌ها هیچگونه خللی در کار مجلس شورای اسلامی صورت نگرفت و علی‌رغم حملات تروریستی بدخواهان و مزدوران داعشی، مجلس شورای اسلامی با صلابت و پشتوانه مردم ایران اسلامی به فعالیت خود ادامه داد تا دنیا بداند ایران اسلامی با صلابت و اقتدار به راه خود ادامه می‌دهد.

وی افزود: شهید قلی‌زاده که در حادثه تروریستی 17 خرداد به شهادت رسید، سند افتخار ایران اسلامی و مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور ایلام است و بر ماست که راه ایشان را ادامه دهیم.

امینی گفت: بنا به گفته همراهان این شهید بزرگوار، ایشان برای پیگیری ساخت مسجد روستای بابامرادی و کمک گرفتن از نمایندگان استان به مجلس آمده بود و بر ماست که نگذاریم راه و آرمان این شهید والامقام بر زمین بماند و قطعا با پیگیری اینجاب و کمک و مساعدت مسئولان استانی هدف بلند ایشان در آینده نزدیک تحقق خواهد یافت.

به گزارش دفاع پرس، پیکر این شهید والامقام امروز شنبه بیست خردادماه ساعت 9 در شهر سرابله تشییع و برای خاکسپاری به زادگاهش روستای بابامرادی منتقل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار