رئيس عقيدتی سياسي تيپ 116 قزوين:

همه ما بايد در خدمت قرآن باشیم

رئيس عقيدتی سياسي تيپ 116 قزوين گفت: همه انسان‌ها بايد در خدمت قرآن باشند و آن را نيكو بدارند تا دِين خود به قرآن را ادا كنند.
کد خبر: ۲۴۲۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱ - 10June 2017

همه انسان ها بايد در خدمت قرآن باشند و آن را نيكو بدارندبه گزارش دفاع پرس از قزوین، حجت‌الاسلام کربلایی محمدی رئیس عقیدتی سیاسی تیپ 116 شهید صفوی قزوین صبح امروز در محفل انس با قرآن کریم که به مناسبت ماه مبارک رمضان در مسجد امام خمینی (ره) این تیپ برگزار شد، قرآن را زیباترین و غنی‌ترین کتاب جهان دانست و اظهار داشت: همه انسان‌ها باید در خدمت قرآن باشند و آن را نیکو بدارند تا دِین خود به قرآن را ادا کنند.

وی افزود، خداوند کلماتش را در قاب زیبای قرآن قرار داده و آن را برای انسان‌ها فرستاده تا از آن در زندگی دنیوی استفاده کنند و رستگار شوند.

کربلایی محمدی در ادامه سخنانش ارزش قرآن و کلمات آن را بسیار بالا و ارزشمند برشمرد و خاطرنشان کرد: ارزش وجودی قرآن آن‌قدر بالاست که همه مراجع تقلید برای خدمت به قرآن فتوا می‌دهند تا آنجا که گفته‌اند کسی نمی‌تواند بدون وضو و طهارت به قرآن دست بزند و آیات آن را لمس کند.

رئيس عقيدتی سياسي تيپ 116 قزوين در پایان سخنانش با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) تصریح کرد: سزاوار نیست برای انسانی که تعلیم قرآن را فرا نگرفته باشد و مرگش فرا رسد.

انتهای پیام /


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار