صبح امروز صورت گرفت؛

دستگیری یک تیم تروریستی در اطراف تهران

فرمانده نیروی انتظامی از دستگیری یک تیم تروریستی در اطراف تهران در صبح امروز خبر داد.
کد خبر: ۲۴۲۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵ - 10June 2017
دستگیری یک تیم تروریستی در اطراف تهران
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه نشست عمومی فرماندهان، روسا و مدیران ناجا در جمع خبرنگاران از شناسایی و دستگیری اعضای یک تیم تروریستی در اطراف تهران خبر داد و اظهار کرد: صبح امروز اعضای یک تیم تروریستی در اطراف تهران به دام تور اطلاعاتی مأموران نیروی انتظامی افتادند و دستگیر شدند.

وی با اشاره به حادثه تروریستی در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام راحل، افزود: پس از حادثه تروریستی روز چهارشنبه (17 خرداد) تعدادی از افراد مرتبط با گروه‌های تروریستی با هوشیاری نیروی انتظامی، سپاه، بسیج و دیگر دستگاه‌های امنیتی و نظامی شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: با اشراف اطلاعاتی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی افراد مرتبط با گروه‌های تروریستی شناسایی و تحویل مقامات قضائی شدند، همچنین با اقدامات پلیس اطلاعات و امنیت ناجا در کنار اشراف اطلاعاتی و اقدام به موقع دستگیری‌هایی نیز در استان‌های مختلف در رابطه با افراد مرتبط با گروه‌های تروریستی صورت گرفت.

سردار اشتری گفت: مردم در خصوص شناسایی و دستگیری این افراد (تروریست‌ها) با نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌های امنیتی همکاری مطلوبی داشتند که لازم می‌دانم از همکاری و هوشیاری مردم تشکر کنم.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها