در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس کردستان تصویب شد؛

اختصاص 9 هکتار زمین جهت احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان کردستان

در اولین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان در سال 1396، با اختصاص 9 هکتار زمین جهت احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس موافقت شد.
کد خبر: ۲۴۲۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵ - 10June 2017
اختصاص 9 هکتار زمین جهت احداث باغ موزه دفاع مقدس استان کردستانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از سنندج، ظهر امروز اولین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سال جاری با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار کردستان، فرماندهان نظامی، انتظامی و مدیران استانی در سالن جلسات دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان برگزار شد.

در این جلسه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به نقش مردم کردستان در دفاع مقدس گفت: متاسفانه در خصوص بیان نقش کردستان در هشت سال دفاع مقدس عقب‌ماندگی زیادی را نسبت به استان‌های دیگر شاهد می‌باشیم که جبران این عقب‌افتادگی یک روحیه جهادی و انقلابی را می‌طلبد که بحمدالله در حال حاضر این روحیه در تمام مسئولین استان مشهود است.

سردار مراد حسنی در ادامه تصریح کرد: کمترین و در عین حال موثرترین اقدام در راستای تزریق و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین بیان ایثارگری‌های صورت گرفته توسط رزمندگان در دفاع مقدس ساخت و احداث یک مرکز فرهنگی دفاع مقدس مناسب و در خور شأن مردم فهیم و بافرهنگ استان کردستان می‌باشد.

وی بیان داشت: مجموعه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان در راستای نیل به این هدف جلسات متعددی را با حضور مسئولین استان جهت جانمایی و مشخص کردن زمین مناسب برای احداث این مرکز فرهنگی برگزار کرد که به خواست پروردگار و مساعدت همه مسئولین انقلابی استان زمینی به مساحت 9 هکتار در منطقه پارکی جبل‌الرحمه به این امر اختصاص داده شد و مقرر شده است بعد از انجام مراحل قانونی واگذاری در مناسبت خاص دفاع مقدسی کلنگ احداث آن به زمین زده شود.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار