نامه‌ای که شهید مدافع حرم به امام خامنه‌ای نوشت+ عکس

یکی از جوانترین شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) نامه ای را قبل از شهادتش برای مقام معظم رهبری نوشته است.
کد خبر: ۲۴۲۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵ - 10June 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، شهید عباس دانشگر متولد سال 1372 اصالتاً اهل سمنان از پاسداران دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) و یکی از جوان‌ترین شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) است که بیستم خرداد ماه سال گذشته داوطلبانه عازم سوریه شد و در نبرد با تروریست‌های تکفیری در حلب سوریه به فیض شهادت نائل شد.
 
نامه‌ای که شهید مدافع حرم به امام خامنه‌ای نوشت+ عکس 

تصاویر این جوان 2 3ساله در قامت شهید مدافع حرم به‌خاطر ظاهر کم‌سن و سال او در عکس‌هایش، حسرت راهی را که رفته بر دل خیلی‌ها گذاشته است. او  به خاطر ویژگی های درونی اش، پس از شهادت به الگوی «جوان مومن انقلابی» برای جوانان تبدیل شد و بسیاری از جوانان از اقصی نقاط کشور علاقه خاصی نسبت به این شهید پیدا کرده اند.
 
نامه‌ای که شهید مدافع حرم به امام خامنه‌ای نوشت+ عکس

او در آبان سال 85 و همزمان با تشریف فرمایی مقام معظم رهبری به استان سمنان در حالیکه در مقطع سوم راهنمایی مشغول به تحصیل بوده نامه ای سرشار از عشق و علاقه و محبت می‌نویسد و خدمت رهبر می‌کند. او در این نامه می‌نویسد:

«بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر تو ای جانم، ای جانم، ای عشقم که هر تپش قلبم به تو وابسته است. نگاهت مملو از کلمات حق تعالی است صدای تو لالایی کودکان و آرام بخش وجودم است، چهره ات دلکش و دلرباست و عصایت چوب دستی موسی(ع) است. دوستت دارم، راهت را ادامه می‌دهم و به سخنانت عشق می‌ورزم؛ به آمدن تو که تمام برکات الهی را به سمنان آورده‌‌ای خوش آمد می‌گویم. ای نائب امام عصر(عج) سلام ما را به امام مهدی برسان.»
 
منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار