سردار غیب پرور:

ایران نقطه ثقل امنیت کشورهای منطقه است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ایران اسلامی نقطه ثقل کشورهای منطقه محسوب می‌شود و این در‌حالی است که این کشور سال‌ها با دشمنان بسیاری که دارد به برکت خون شهدا مردم آن در امنیت به‌سر می‌برند.
کد خبر: ۲۴۲۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۸ - 10June 2017
ایران نقطه ثقل امنیت کشورهای منطقه استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار «غلام حسین غیب‌پرور»، رئیس سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز در جمع تعدادی از خانواده‌های شهدا با اشاره به جایگاه شهدا در ایران، اظهار داشت: خط شهید و شهادت در میهن  عزیز منا همواره جاری است و هر‌از چند‌گاهی حیات طیبه انقلاب اسلامی بواسطه شهیدان امتداد آن پایدارتر می‌شود.

وی افزود: انقلاب اسلامی به یمن شهدا شکل گرفت و استمرار یافت و آینده هم در گرو پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت خواهد بود.

سردار غیب پرور ادامه داد: در ماجرای اخیر تعدادی افراد تکفیری خبیث و خود فروخته به مجلس و حرم امام حمله می‌کنند و ترور کور انجام می‌دهند و طی آن تعدادی از مردم بی‌پناه و مظلوم را به خاک و خون می‌کشند.

وی اضافه کرد: آنها فقط به سمت مردم تیراندازی می‌کردند البته اگر‌چه شهادت اینها همه ما را داغدار کرد اما در کنار آن استحکام نظام دستاورد شهادت این عزیزان بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپس به تحلیل آمریکایی‌ها درباره حادثه تروریستی تهران اشاره کرد و بیان داشت: تحلیلی که آمریکایی‌ها از حادثه تروریستی تهران دارند این است که داعش اشتباه کرد چون حضور نیروهای مدافع حرم در آن سوی مرزهای ایران یکبار دیگر ثابت شد که راه درستی است.

وی ادامه داد: اگر این دفاع رخ نمی‌داد تروریست‌ها معلوم نبود در  ایران چه می‌کردند و نکته دوم؛ این حادثه باعث شد ملت ایران یکبار دیگر منسجم و ید واحده شود؛ پس این هم اشتباه دوم داعش در حمله به مجلس و حرم امام بود.

سردار غیب پرور تصریح کرد: ایران نقطه ثقل امنیت کشورهای منطقه محسوب می‌شود و این در‌حالی است که این کشور 80 میلیونی با داشتن این همه دشمن سال‌ها است به برکت خون شهدا مردم آن در امنیت به سر می‌برند.

وی همچنین بیان داشت: آنها خواستند این بیای را بر‌هم بزنند ولی به تعبیر مقام معظم رهبری ترقه‌بازی کردند و ترور کور انجام دادند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه گفت: این واقعه نشان داد ایران لقمه‌ای نیست که از گلوی نا‌مبارک آنها پایین برود چون انقلاب اسلامی ایران متکی به مردم نجیب و شهید‌پرور بوده و به برکت خون شهدا زنده است و در آینده هم زنده از گذشته به حیات خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار