سالاری خبر داد؛

کشف مقادیری سلاح و مهمات جنگی در رودبار جنوب/ دستگیری یک نفر

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب از کشف مقادیری سلاح و مهمات جنگی در یک واحدمسکونی در شهرستان رودبار جنوب خبر داد و گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر شده است.
کد خبر: ۲۴۲۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱ - 11June 2017
کشف مقادیری سلاح و مهمات جنگی در رودبار جنوب/ دستگیری یک نفر
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، «سهراب سالاری» دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب از کشف مقادیری سلاح و مهمات جنگی در یک واحد مسکونی در شهرستان رودبار جنوب خبر داد و گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر شده است.

وی در تشریح این خبر اظهار داشت: شامگاه گذشته طی یکسری اقدامات اطلاعاتی توسط ماموران پلیس اطلاعات شهرستان رودبار جنوب در بازرسی از یک واحد مسکونی، یک قبضه اسلحه کلاشینکف، یک قبضه کلت کمری به همراه مقادیری فشنگ از صاحب خانه کشف و ضبط شده است.

این مقام قضائی عنوان کرد: همچنین طی چند روز گذشته در عملیات‌های مختلف در شهرستان رودبار جنوب و بخش جازموریان میزان 503 کیلوگرم مواد مخدر از انواع مختلف تریاک و حشیش از قاچاقچیان مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

وی افزود: در این عملیات‌ها که بعضا به درگیری مسلحانه با ماموران انتظامی انجامیده است، 4 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و همچنین یک دستگاه خودرو پژو 405 و دو دستگاه موتور سیکلت نیز کشف و ضبط شده است.

انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها