مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمان:

شهدا کرسی مرجعیت را در سطح وسیع‌تری از فقه تصاحب کردند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان گفت: شهدا، کرسی مرجعیت را در سطح وسیع‌تری از فقه تصاحب کرده بودند و میلیون‌ها نفر، دیروز و امروز، در راه، روش، اخلاق، مسلک، عشق، وفا، ایثار، حب ولایت، دین محوری و عاشورایی از آنها تقلید می‌کنند.
کد خبر: ۲۴۲۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ - 11June 2017
شهدا، کرسی مرجعیت را در سطح وسیع‌تری از فقه تصاحب کرده بودندبه گزارش دفاع پرس از کرمان، سرهنگ محمدمهدی ابوالحسنی شامگاه شنبه در یادواره شهدای اداره کل بیمه سلامت کرمان که در جوار کارگاه ترفیع گنبد حرم مطهر امام حسین (ع)  برگزار شد، گفت:  جایگاه و مقام شهدا بر همگان روشن است و به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) «شهید نظر می‌کند به وجه‌الله» و این شأن هر کسی نیست.

وی اظهار داشت: سردار حاج قاسم سلیمانی در حاشیه کتاب «وقتی مهتاب گم شد» می‌نویسند «چه زیبا از کسانی حرف زده‌ای که صدها نفر از آن‌ها را همین‌گونه از دست دادم و هنوز هر ماه یکی از آن‌ها را تشییع می‌کنم و رویم نمی‌شود در تشییع آن‌ها شرکت کنم».

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان افزود: سردار سلیمانی معتقد است لشکر ثارالله باید به بیت ثارالله تغییر نام دهد و می‌گوید «بیت‌الله ثارالله از آن‌چنان جاذبه‌ای برخودار بود که کمتر کسی با دیدن آن می‌توانست خود را از آن جدا کند و در حقیقت مدیران این مدرسه عشق و ایثارگری، جوانانی بودند که در دامن‌های پاک پرورش یافته برای چنین روزی ذخیره الهی شده بودند».
 
ابوالحسنی تصریح کرد: شهدا، عاشقانی بودند که نه تنها عشق را تجربه کرده، بلکه خود اساس بنای عاشقی بودند و چه بسیار پدرانی که از فرزند و معلمانی که از دانش‌آموز خود تلمذ عشق می‌کردند، جوانانی که کرسی مرجعیت را در سطح وسیع‌تری از فقه تصاحب کرده بودند و میلیون‌ها نفر، دیروز و امروز، در راه، روش، اخلاق، مسلک، عشق، وفا، ایثار، حب ولایت، دین محوری و عاشورایی از آنها تقلید می‌کنند.

وی افزود: این گونه بود که شهدا مرجع تقلید شدند و به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) ره صد ساله را یک شبه طی کردند و انتهای گفتمان امام این است که خداوندا! مرا با بسیجیان محشور فرما.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار