نیروی دریایی سپاه 5 مسجد و 20 خانه در مناطق زلزله‌زده استان بوشهر می‌سازد

نیروی دریایی سپاه کار ساخت و ساز خود را در مناطق زلزله زده استان بوشهر با ساخت 5 مسجد و 20 واحد مسکونی، آغاز کرد.
کد خبر: ۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۳ - 01June 2013

نیروی دریایی سپاه 5 مسجد و 20 خانه در مناطق زلزله‌زده استان بوشهر می‌سازد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی ندسا ،در مراسمی با حضور دریادار دوم پاسدار علی رزمجو فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه و آیتالله صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر، کلنگزنی و کار ساخت این پروژههای عمرانی در منطقه شنبه و طسوج، آغاز شد.

سردار رزمجو فرمانده منطقه دوم ندسا، در این مراسم با ارائه گزارشی از عملکرد نیروی دریایی سپاه در کمکرسانی به زلزلهزدگان منطقه، افزود: منطقه دوم ندسا همچنان که در لحظات اولیه پس از وقوع زلزله جزو اولین گروههای امدادرسانی بود که به کمک آسیبدیدگان و زلزلهزدگان شتافت، کار امدادرسانی را همگام با سایر بخشها ادامه داده است.

وی افزود: اکنون که کار آواربرداریها به سرانجام رسیده است، این نیرو در کمک به مردم منطقه، کار ساخت 5 مسجد و 20 واحد مسکونی را آغاز میکند و به عنایت خدا، در زمان تعیین شده، این واحدها را به اتمام خواهیم رساند و برای بهرهبرداری در اختیار ساکنین مناطق زلزلهزده قرار خواهیم داد.

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر نیز در سخنانی از کمک، همراهی و همکاری شایسته نیروی دریایی سپاه در کاستن از آلام زلزلهزدگان و بازسازی مناطق ویران شده و آسیب دیده، تشکر کرد و اظهار امیدواری کرد که این اقدامات در ادامه سایر فعالیتهایی که نهادهای ذیربط در حال انجام آن هستند، خانههای خراب شده و آسیب دیده بهتر از قبل ساخته شود و اهالی این مناطق بتوانند زندگی عادی خود را در شرایط بهتری دنبال کنند.

گروه مهندسی خلیج فارس از طرف نیروی دریایی سپاه مأمور ساخت این واحدها است و در طول مدت تعیین شده تلاش خواهد شد تا با بهرهگیری از تجربیات و همچنین مصالح کیفی و اصول مستحکمسازی، ساختمانهای مقاوم و مناسبی به بهرهبرداران تحویل داده شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار