استاندار مازندران:

آموزه‌های قرآن كریم ضامن سعادت و هدایت ما است

استاندار مازندران گفت: امروز سبک زندگی اسلامی و قرآنی می‌تواند جلوی بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را بگیرد و آموزه‌های قرآن كریم ضامن سعادت و هدایت ما است.
کد خبر: ۲۴۳۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵ - 11June 2017
آموزه های قرآن كریم ضامن سعادت و هدایت ماستبه گزارش دفاع پرس از مازندران، «ربیع فلاح جلودار» در محفل انس با قرآن ویژه خانواده بزرگ بهزیستی مازندران در مصلای جمعه ساری، با اشاره به اینکه باید آموزه‌های قرآنی و دینی در جامعه متجلی شود، اظهار داشت: انس با قرآن و معارف معنوی موجب كاهش مشکلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در جامعه می‌شود .

وی افزود: امروز سبک زندگی اسلامی و قرآنی می‌تواند جلوی بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را بگیرد و آموزه‌های قرآن كریم ضامن سعادت و هدایت ما است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه سبک زندگی دینی و اسلامی باید در جامعه پیاده شود، تصریح کرد: جامعه‌ای که در مسیر قرآن حرکت کند سعادتمند و پیروز است.

فلاح جلودار با بیان اینکه ترویج معنویت و فرامین قرآنی موجب اعتلای جامعه می‌شود افزود: نقش رسانه‌ها در ترویج و تعمیق سبک زندگی اسلامی نقشی اثرگذار و پایدار است .

وی با اعلام اینکه ماه رمضان، ماه رحمت و بركت و خودسازی و تهذیب نفس است، گفت: اقدام اداره كل بهزیستی در برگزاری محفل انس با قرآن كریم، اقدامی ارزشمند و درخور تحسین است و همه دستگاه‌ها موظف هستند تا در جهت ترویج معارف قرآنی و برگزاری این‌گونه محافل معنوی و انس بیشتر با قرآن كریم همت كنند .

استاندار مازندران ضرورت توسعه فعالیت‌های قرآن را متذكر شد و گفت: سازمان‌ها و نهادهایی که در جهت بهبود زندگی مردم نظیر بهزیستی تلاش دارند باید برای ارتقا سبک زندگی نیز برنامه داشته باشند.

در این مراسم معنوی كه جمع كثیری از مددجویان بهزیستی مازندران حضور داشتند، استاد «حسین رستمی» قاری برجسته بین المللی، در جمع قاریان روشندل و خانواده بهزیستی استان به تلاوت آیات روح‌بخش قرآن كریم پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار