سرلشکر ایزدی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

اسناد پشتیبانی «آمریکا» از «داعش» را در اختیار داریم/ تروریست‌ها را نابود می‌کنیم

سرلشکر ایزدی گفت: اطلاعات و اسنادی داریم مبنی بر اینکه پشتیبانی‌های مستقیمی توسط آمریکا از جریان تروریسم و داعش در منطقه انجام می‌شود.
کد خبر: ۲۴۳۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲ - 11June 2017
اسناد پشتیبانی «آمریکا» از «داعش» را در اختیار داریم/ تروریست‌ها را نابود می‌کنیمسردار سرلشکر پاسدار «مصطفی ایزدی» معاون سابق اشراف و امور راهبردی فرماندهی معظم کل قوا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، درباره حوادث تروریستی تهران اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و پایان یافتن جنگ تحمیلی، شاهد موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران در عراق، افغانستان، منطقه شامات، فلسطین، لبنان و دیگر مناطق هستیم که این حرکت، حرکت نور علیه طاغوت است.

وی افزود: البته در این حرکت ما با یک ترفند جدید استکبار علیه این نظام مواجه هستیم و آن راه اندازی جنگ نیابتی در منطقه است؛ جریاناتی مانند داعش و جبهه النصره، جریاناتی هستند که در واقع اساس آن‌ها به تفکر انحرافی وهابیت و تکفیری و پشتوانه قوی سیاسی، نظامی و رسانه‌ای استکبار جهانی باز می‌گردد.

سرلشکر ایزدی ادامه داد: همان گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، اسناد و اطلاعاتی داریم مبنی بر اینکه پشتیبانی‌های مستقیمی توسط امپریالیسم آمریکا از این جریان بسیار نفرت انگیز در منطقه انجام می‌شود، جریانی که کشورهای اسلامی را به تخریب کشانده و موج کشتار و درگیری را به وجود آورده است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی که تاکنون توانسته مرحله به مرحله پیروز شود و رو به جلو حرکت کند، این جریان را هم به امید خدا با قدرت و صلابت منکوب خواهد کرد و راه نورانی شهدای ما تداوم خواهد یافت.

این فرمانده دوران دفاع مقدس در ادامه با اشاره به اینکه مجموعه سپاه، بسیج، وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی با هوشیاری، رسالت برقراری امنیت در کشور را به انجام می‌رسانند، بیان داشت: این حرکت تروریستی که در تهران صورت گرفت، نشان می‌دهد حرکت آنها از انسجام برخوردار نبوده چون از جایی ورود پیدا کردند که شرایط حفاظتی در آنجا حاکم نبود، به همین خاطر حرکت آن‌ها حرکتی مذبوحانه بود.

وی سپس در خصوص اینکه آیا میان سخنان مقامات سعودی مبنی بر اینکه «ایران باید به خاطر حمایت از تروریست‌ها مجازات شود» و «تلاش می‌کنیم تا نبرد را به درون ایران بکشانیم»، با این حرکت تروریست‌ها در تهران رابطه‌ای وجود دارد، عنوان کرد: بعد از آمدن رئیس جمهور آمریکا به عربستان شاهد یک سری حرکاتی هستیم که تازگی دارد؛ مانند اقداماتی که دولت بحرین علیه شیخ عیسی قاسم و مردم انجام داد، حرکاتی که در یمن صورت گرفت و اتفاقاتی که در جنوب خلیج فارس به وقوع پیوست، همه این‌ها حاکی از این است که جریان طاغوت و جبهه شیطانی استکبار در این که انقلاب در حال پیروزی است، سعی می‌کند تلاش‌های مذبوحانه‌ای را داشته باشد.

سردار ایزدی همچنین اضافه کرد: جریاناتی که اعلام کردند این حرکت ناجوانمردانه و غیرانسانی را به انجام رساندند، این‌ها پشتوانه مادی و معنوی همین رژیم‌های مرتجع منطقه و امپریالیسم جهانی به سرکردگی آمریکا را دارند.

وی با بیان اینکه امیدواریم با هوشیاری بیشتر شاهد حتی جریانات این گونه هم نباشیم و امنیت پایدار حاصل خون شهدا تداوم بیش از پیش پیدا کند، تاکید کرد: خوشبختانه مجموعه‌های مرتبط با برقراری امنیت کشور با قدرت و صلابت از مرزها تا مرکزیت نظام را تحت تسلط دارند و قدرت خود را در مراحل مختلف نشان داده‌اند؛ با این حال باید هوشیاری ما هم بیش از گذشته شود.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها