نقوی حسینی در گفت‌وگو با دفاع پرس عنوان کرد؛

بررسی نقاط قوت و خلاهای امنیتی کشور در جلسه امروز مجلس/ مسئولان مصمم به مبارزه با تروریسم هستند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه غیر علنی امروز مجلس در رابطه با حوادث تروریستی تهران، گفت: نقاط قوت و خلاهای امنیتی کشور در جلسه امروز بررسی و مسئولان مصمم به مبارزه با تروریسم هستند.
کد خبر: ۲۴۳۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱ - 11June 2017
بررسی نقاط قوت و خلاهای امنیتی کشور در جلسه امروز مجلس/ مسئولان مصمم به مبارزه با تروریسم هستند«سید حسین نقوی حسینی» سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس در خصوص جلسه غیر علنی امروز مجلس شورای اسلامی که با موضوع حوادث تروریستی تهران برگزار شد، اظهار داشت: بعد از این حوادث که نشان دهنده بغض و کینه دشمن نسبت به ملت ما و عقده آنان از امنیت کشور بود، لازم می‌بود که از ابعاد مختلف به حوادث پرداخته می‌شد، آسیب‌شناسی صورت می‌گرفت و نقاط قوت، تقویت و خلاها رفع می‌شد.
 
وی ادامه داد: لذا در جلسه غیر علنی که امروز صبح با حضور وزیر کشور، وزیر اطلاعات و جانشین فرمانده کل سپاه برگزار شد، مسئولان و نمایندگان دیدگاه‌ها و نظرات خود را بیان کردند و جمع بندی خوبی صورت گرفت.
 
نقوی حسینی با بیان اینکه تمامی نمایندگان و مسئولان در مبارزه با پدیده تروریسم مصمم و هم‌دل هستند، گفت: برای تامین هر چه بیشتر امنیت کشور تلاش خواهد شد. البته ملت ایران می‌داند که امروز کشور ما یکی از امن‌ترین کشورهای منطقه و جهان است و این نوع اقدامات کور و بزدلانه نمی‌تواند تاثیری بر اراده ملت ایران بگذارد.
 
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تاکید کرد: ما باید تلاش کنیم، هر نوع نقص و ایرادی را رفع کنیم تا مردم در آرامش کامل زندگی کنند. همین امروز که امنیت کشورمان را با امنیت کشورهای مدعی همچون انگلیس و فرانسه مقایسه می‌کنیم و مردم این کشورها را که در رعب و وحشت زندگی می‌کنند می‌بینیم، درمی‌یابیم که کشورمان دارای امنیت قابل قبولی است.
 
وی عنوان کرد: فضای کشور به زودی به روال عادی برمی‌گردد؛ چون مردم به دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی و نیروهای مسلح اعتماد دارند و الحمدلله این توانمندی نیز برای برقراری امنیت کامل در کشور وجود دارد.
 
نقوی حسینی با اشاره به مشارکت مردم در تامین امنیت، عنوان کرد: از مردم می‌خواهیم که در صورت مشاهده موارد مشکوک و فعالیت‌های غیر عادی، به دستگاه‌های امنیتی اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار