گنجينه‌ شهدا (3)؛

نگذارید منافقان از خدا بی‌خبر صدمه‌ای به کشور بزنند

شهید جلال نصرتی در فرازی از وصیتنامه خود می‌نویسد: ای ملت شکست‌ناپذیر! نگذارید که منافقان از خدا بی‌خبر صدمه‌ای به کشور بزنند.
کد خبر: ۲۴۳۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۰ - 12June 2017
ای ملت شکست‌ناپذیر! نگذارید که منافقان از خدا بی‌خبر صدمه‌ای به کشور بزنندبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، شهید جلال نصرتی فرزند علی اصغر، در تاریخ 1346 در اسلام‌آباد غرب دیده به جهان گشود.

وی در طول تحصیل با وجود سن کمش سعی در تحکیم پایه‌های فکری و عقیدتی همکلاسی‌ها و دوستانش داشت. روحیه مردانگی، ایثار و عزت نفس جلال برای همگان مایه قوت قلب و آرامش بود.

جلال از نظر اخلاقی صبور،خونگرم، مهربان، بردبار و با بچه‌ها مهربان بود و به بزرگترها خیلی احترام می‌گذاشت. اخلاق بخصوصی داشت، خیلی به نماز خواندن اول وقت اهمیت می‌داد و اعتقاد داشت که نماز عالی‌ترین نیاز روح انسان است و انسان با نماز خواندن به آرامش معنوی می‌رسد و خیلی تاکید داشت که نماز را اول وقت و با دقت بخواند.

وی تحصیلات خود را تا چهارم دبیرستان در رشته علوم انسانی ادامه داد و سپس در تاریخ 65/5/15 به عضویت رسمی سپاه درآمد و خدمت خود را در تیپ نبی‌اکرم (ص) گردان حمزه آغاز کرد.

جلال در تاریخ 67/5/2 در عملیات مرصاد، در ترک ویس سر پل‌ذهاب به وسیله اصابت ترکش خمپاره به قلب و سینه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرازی از وصیتنامه شهید جلال نصرتی

... ای ملت غیور و فداکار ایران که خداوند پشت و پناه شما باشد! تاکنون با حضور خود در جبهه‌های حق علیه باطل و با حضور در صحنه‌ انقلاب توانسته‌اید تمام خطرات را از سر این کشور و انقلاب رفع کنید، لازم است حضور فعال‌تری را به عمل آورید.

آمریکا باید بفهمد که با این ملتی که این چنین جان خود را بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی در طبق اخلاص گذاشته‌اند نمی‌شود مقابله کرد. ان‌شاءالله همان‌طوری که امام عزیزمان فرمودند: «ما برنده‌ جنگیم و در جنگ با عراق پیروزیم.»؛ زیرا که خدا با ماست.

ای ملت شکست‌ناپذیر! نگذارید که منافقان از خدا بی‌خبر صدمه‌ای به کشور بزنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار