سالروز ولادت شهید/16

فرزندانم را در خط امام تربیت کنید

شهید مجتبی کاظمی در قسمتی از وصیتنامه خود می‌نویسد: فرزندانم را در راه حسين (ع) و خط امام كه همان خط حسين (ع) مى‌باشد تربيت كنيد.
کد خبر: ۲۴۳۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷ - 11June 2017
فرزندانم را در راه خط امام تربیت کنیدبه گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، شهیدان محمد رفعت پناه، سید مجتبی کاظمی، احمد محمدی و محمدکاظم میرزایی از شهدای هشت سال جنگ تحمیلی در استان مرکزی هستند که همزمان با 21 خردادماه چشم‌های خود را به روی دنیا گشودند که امروز سالگرد ولادتشان است.

شهید سید مجتبی کاظمی فرزند سید مصطفی در بیست و یکم خرداد ماه سال 1324 در شهرستان خمین زادگاه بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی قدم به عرصه هستی نهاد.

جنگ تحمیلی و حمله متجاوزانه دشمن به خاک وطن فرصتی بود تا سید مجتبی ارادت خود را به سالار شهیدان اثبات کرده و با حضور در جبهه‌های نبرد نمره قبولی را پروردگار دریافت کند.

بیست و دو روز از اسفندماه 1362 می‌گذشت که خبر شهادت سید مجتبی در عملیات خیبر را برای خانواده وی آوردند و سرانجام وی برای همیشه به ستارگان آسمانی شهادت پیوست.

فرازی از وصیتنامه شهید کاظمی

به درستی كه خداوند خريده است از مومنين جان‌هاى آنان را و در ازاى آن بهشت به آنان مى‌دهد...

درود بيكران بر منجى عالم بشريت پيشواى شيعيان جهان حضرت مهدی (عج) و رحمت خدا بر شهيدان راه حقيقت از آدم تا خاتم و از خاتم تا خمينى.

خداوند را سپاس كه مرا در اين زمان توفيقى داد در زمانى كه انقلاب اسلامى به تمام دنيا نور مي‌دهد و تاريكی‌ها را از بين مى‌برد در جبهه‌های نبرد حضور داشته و توفیق جنگیدن و مبارزه را داشته باشم.

پدرم و مادرم و برادرانم و خواهرانم بعد از شهادت من ناراحت نباشيد. پدرم وصيت من اين است كه بعد از شهادتم گريه نكنيد زيرا دشمنان اسلام خوشحال خواهند شد و فرزندانم را در راه حسين (ع) و خط امام كه همان خط حسين (ع) مى‌باشد تربيت كنيد.

فرزندانم و برادرانم اميدوارم كه اسلحه مرا برداريد و با منافقين بجنگيد و همسرم اميدوارم كه بعد از شهادتم فرزندانم را در راه مكتب قرآن تربيت كنيد...

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها