امیر عبداللهیان در جمع خبرنگاران:

عوامل افراطی آمریکا می‌توانند پشت عملیات تروریستی داعش در تهران باشند

مشاور امور بین‌الملل مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید منتظر نظر قطعی دستگاه‌های امنیتی ماند، گفت: عوامل افراطی آمریکا و برخی از مقامات سعودی می‌توانند پشت عملیات تروریستی داعش در تهران باشند.
کد خبر: ۲۴۳۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸ - 11June 2017
به گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس،‌ حسین امیر عبداللهیان مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم گرامیداشت شهدای ترور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اولین نکته‌ای که باید عرض شود این است که باید منتظر اعلام نظر قطعی دستگاه‌های امنیتی و بررسی‌های کارشناسی آنها باشیم.

وی ادامه داد: نکته دوم هم این است که در سفر ترامپ رئیس جمهور آمریکا به عربستان خبرهایی وجود دارد؛ گفت‌و‌گوهایی با سعودی‌ها انجام شده بود. عوامل افراطی در داخل آمریکا می‌توانند پشت این حادثه باشند و هم این‌که عادل الجبیر وزیر امور خارجه سعودی و محمد بن‌سلمان که اخیرا تهدید کردند ناامنی‌ها و جنگ را به داخل کشور خواهند کشاند، بایستی در مقابل این اتفاقات حتما پاسخگو باشند.
 
مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما باید با همدلی و وحدت از امنیت ملی‌مان در نهایی‌ترین حد خود مراقبت کنیم. 
 
امیر عبداللهیان تصریح کرد: دستگاه‌های امنیتی ما در این حادثه به موقع وارد شدند و در کمتر از سه دقیقه این کار را انجام دادند که سرعت و واکنش سریع و خوبی است. 
 
وی اضافه کرد: با توجه به شرایط خاصی که ساختمان مراجعات عمومی داشت، تلاش قابل تقدیری داشتند و حقیقتا محیط پیچیده‌ای است برای اینکه یک عنصر ضدامنیتی را مورد تعقیب قرار بدهند. همچنین از همراهی و همدلی مردم تشکر می‌کنیم که نتیجه آن کمک به امنیت حداکثری کشور خواهد بود و جا دارد که با خانواده‌های شهدا ابراز همدردی کنیم. 
 
انتهای پیام/ 211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار