با حضور در منطقه یکم دریایی؛

امیر سیاری از روند ساخت شناورهای جدید نداجا بازدید کرد

فرمانده نیروی دریایی ارتش از روند تعمیرات اساسی «ناو بالگردبر خارک» و «ناو پشتیبانی رزمی بندرعباس» بازدید و از نزدیک در جریان پیشرفت ساخت «ناوشکن سهند» و «ناو تحقیقاتی شیراز» قرار گرفت.
کد خبر: ۲۴۳۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷ - 11June 2017
امیر «سیاری» از روند ساخت شناورهای جدید نداجا بازدید کردبه گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع پرس، امیر دریادار «حبیب الله سیاری» فرمانده نیروی دریایی ارتش صبح امروز با حضور در منطقه یکم امامت نداجا ضمن بازدید از یگانه‌های در حال تعمیر و ساخت کارخانجات نداجا، کلنگ ساختمان جدید ناوتیپ زیرسطحی منطقه یکم امامت نداجا را بر زمین زد.

بنابر این گزارش دریادار سیاری از روند تعمیرات اساسی «ناو بالگردبر خارک» و «ناو پشتیبانی رزمی بندرعباس» بازدید و از نزدیک در جریان روند پیشرفت ساخت «ناوشکن سهند» و «ناو تحقیقاتی شیراز» قرار گرفت.

گفتنی است دریادار سیاری همچنین عصر امروز با حضور در «اسکله منطقه یکم امامت» نداجا از ناوگروه چهل و ششم استقبال و ناوگروه چهل و هفتم اطلاعاتی عملیاتی را بدرقه می‌کند.

همچنین شرکت در مراسم محفل انس با قرآن کریم در منطقه یکم امامت نیروی دریایی راهبردی ارتش و ضیافت افطاری کارکنان منطقه پایان بخش برنامه های حضور امیر دریادار سیاری در این منطقه خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار