افزایش ساعت بازدید تالارهای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

ساعات بازدید از تالارهای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تغییر کرد.
کد خبر: ۲۴۳۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹ - 11June 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، با توجه به اجرای ویژه برنامه شب‌های شیدایی و درخواست‌های متعدد از سوی شهروندان در خصوص فراهم شدن امکان برنامه‌ریزی برای بازدید از تالارها و حضور در مراسم شب‌های شیدایی این امکان برای شهروندان مهیا شده است.با برنامه‌ریزی به عمل آمده و تغییر ساعات بازدید از تالارها از 9 صبح به 13:30 کلیه شهروندان می‌توانند در ساعات پایانی روز ضمن بازدید از تالارهای موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس در مراسم شب‌های شیدایی نیز حضور یابند.

مراسم شب‌های شیدایی ویژه ماه مبارک رمضان از 16 خرداد ماه تا پایان ماه مبارک رمضان و  با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری  در کنار دریاچه هورالهویزه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس میزبان شهروندان تهرانی است.

 *برگزاری نمایشگاه خوشنویسی «هجر یار»

نمایشگاه خوشنویسی «هجر یار» با آثاری از «محمد علی مشایخی» و با مضمون اشعار عرفانی حضرت امام خمینی(ره) از 16 خرداد ماه تا 4 تیر ماه از ساعت 13:30 تا 22 در گالری فکه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در معرض دید علاقمندان است.

در این نمایشگاه که به مناسبت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان گذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) برگزار شده است 54 قطعه خوشنویسی به نمایش در آمده است.

*استقبال شهروندان تهرانی از شب های شیدایی

شب‌های شیدایی برای هشتمین سال متوالی و با اجرای سید مرتضی حسینی و با اجرای آب‌‌نمایش، موسیقی، تواشیح و دیگر برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی و هنری تا پایان ماه مبارک رمضان به استثنای شب‌های قدر از ساعت 22 در در یاچه هورالهویزه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس میزبان شهروندان تهرانی است.

در شب‌های گذشته «فخرالدین صدیق شریف، اکبر نقی زاده، میر طاهر مظلومی و پوریا پور سرخ» از میهمانان هنرمند و «علیرضا فریدون نژاده» میهمان دفاع مقدسی این ویژه برنامه بودند.

همچنین «چنگیز حبیبیان» نیز به اجرای برنامه و «علیرضا قزوه» نیز به شعر‌خوانی پرداختند.

برپایه این گزارش، شب‌های پرفیض قدر مسجد جامع خرمشهر موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس میزبان شب زنده داران لیالی قدر خواهد بود.

*همکاری بین موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جلسه هماهنگی و مقدماتی انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  و موزه انقلاب اسلامی  باحضور «حجت الاسلام محمد علی انصاری»،  مشاور امور ایثارگران وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  و سردار «خضرایی» مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در روز (شنبه 20 خرداد) 1396 برگزار شد.

در این جلسه اهداف  و محورهای همکاری و هم‌افزای سازمانی طرفین تعیین گردید و مقرر شد کمیته راهبری تفاهم نامه تشکیل و مفاد آن را تنظیم نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران پویا

نظر شما
پربیننده ها