تولیدات مکتوب حوزه دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد روی آنتن رادیو ایران

کتاب‌های حوزه دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در برنامه «پلاک هشت» با موضوع محوری «چطور می‌توان فرهنگ دفاع مقدس را در نسل جوان جاری کرد؟» معرفی شد.
کد خبر: ۲۴۳۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹ - 12June 2017
تولیدات مکتوب حوزه دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد روی آنتن رادیو ایران

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، «محمد مرادی» مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد، عصر روز گذشته (یک‌شنبه) در گفت‌وگو با برنامه «پلاک هشت» رادیو ایران، اظهار داشت: در راستای نشر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین انتقال این مهم به نسل‌های پس از جنگ، از سال 85 تاکنون تعداد 47 عنوان کتاب با موضوعات شعر، خاطره، پژوهش، فیلمنامه و تحلیل وصیت‌نامه شهدای استان در زمینه دفاع مقدس توسط واحد ادبیات این اداره‌کل چاپ و منتشر شده است.

وی افزود: واحد ادبیات و انتشارات یا همان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس در واقع خانه شاعران و نویسندگان متعهد استان است و در همین راستا و بر مبنای اعتماد متقابل اهالی قلم توانسته‌ایم کتاب‌های خوبی را به بازار نشر عرضه کنیم.

مرادی، انتشار دو نشریه «فتح» و «سپیدار سرخ» به مناسبت رویدادهای دفاع مقدس در طول سال، رونمایی از کتب تولیدی در مناسبتهای خاص و مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت، ارسال تولیدات مکتوب به اداراتِ کل زیرمجموعه بنیاد و کتابخانه‌های عمومی استان را از دیگر اقدامات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در حوزه ادبیات عنوان کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تولیدات منظوم اهالی قلم استان تصریح کرد: در سه بخش کودک، نوجوان و بزرگسال کتب قابل قبولی را به چاپ رساندهایم که عمده این آثار توسط شاعران مطرح و برگزیده کنگرهها و جشنوارههای مطرح استانی و کشوری به رشته تحریر درآمده است.

به گزارش دفاع پرس، «پلاک هشت» عنوان برنامه جدید گروه تاریخ و دفاع مقدس رادیو ایران است که از شنبه تا پنجشنبه بر روی موج FM فرکانس 90 مگاهرتز از ساعت ۱۳:۳۰ عصر به مدت ۳۰ دقیقه و به صورت پخش زنده روی آنتن رادیو ایران میرود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها