سردار ملکی خبر داد؛

هلاکت 4 شرور مسلح در شرق هرمزگان + تصاویر

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از هلاکت 4 شرور مسلح منتسب به داعش در شرق این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۴۳۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷ - 12June 2017
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «عزیزالله ملکی» صبح امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی و رصد اخبار موجود مبنی بر تحرک گروه اشرار مسلح در بخش‌های شرقی استان هرمزگان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.
 
وی افزود: در همین راستا با اجرای طرح‌های عملیاتی، اطلاعاتی و شناسایی فنی و پیچیده و مراقبت دقیق تردد و تحرکات این افراد، عصر روز گذشته ماموران جان بر کف پلیس در کوه‌های اطراف شهرستان رودان با تیم 4 نفره از این اشرار مواجه و پس از درگیری مسلحانه همه آنان را به هلاکت رساندند.
 
این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از این افراد کشته شده تعداد 4 قبضه اسلحه جنگی، 112 فشنگ جنگی، مقادیری مواد منفجره و پرچمی با آرم داعش کشف شد.
 
سردار ملکی تصریح کرد: هویت دو نفر از این اشرار به هلاکت رسیده اتباع بیگانه با کارت شناسایی خارجی بوده و هویت افراد دیگر در دست بررسی است.
 
فرمانده انتظامی هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد‌: ما در اینجا این اطمینان را به هموطنان عزیز می‌دهیم که با هوشیاری کامل با هر نوع تحرکاتی که باعث ناامنی در منطقه شود، مبارزه خواهیم کرد و از هموطنان عزیز درخواست داریم هر نوع موارد مشکوک را  از طریق تلفن 110 در اختیار پلیس قرار دهند.
 
هلاکت 4 شرور مسلح در شرق هرمزگان هلاکت 4 شرور مسلح در شرق هرمزگان
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها