مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی مطرح کرد؛

آشنایی 790 نفر از کارکنان ادارات خراسان شمالی با معارف دفاع مقدس

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: از اواخر سال گذشته تا کنون 790 نفر از کارکنان ادارات استان دوره آشنایی با معارف دفاع مقدس را گذرانده‌اند.
کد خبر: ۲۴۳۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲ - 12June 2017

790 نفر تا کنون دوره آشنایی با معارف دفاع مقدس را در ادارات استان گذرانده اندسرهنگ احیاء محمد امیری در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در خراسان شمالی با اشاره به مصوبه جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس استان و دستور استاندار خراسان شمالی مبنی بر آشنایی کلیه کارکنان ادارات استان با معارف دفاع مقدس اظهار داشت: از تاریخ 1395/11/25 کلاس‌های آشنایی با دفاع مقدس با پیگیری این اداره کل در سطح ادارات و فرمانداری‌های استان آغاز شد.

وی افزود: مدت این دوره 12 ساعت است و 790 نفر از کارکنان دولت تا کنون در این دوره شرکت کرده‌اند و آموزش کارکنان دولت در این زمینه همچنان در حال اجرا است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: معرفی اساتید دوره آشنایی با معارف دفاع مقدس توسط این اداره کل انجام می‌شود و مسئولیت اجرای کلاس‌ها به عهده موسسه مردمی مهدویت است و پشتیبانی و تامین مالی دوره نیز توسط سازمان برنامه و بودجه استان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها