با امضای تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و بانک ملی صورت می‌گیرد؛

پرداخت 900 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان

بانک ملی امسال متعهد به پرداخت 900 میلیارد تومان تسهیلات به منظور ایجاد اشتغال و توانمند سازی مددجویان کمیته امداد شده است.
کد خبر: ۲۴۳۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵ - 12June 2017

پرداخت 900 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، «پرویز فتاح» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و «محمدرضا حسین زاده» مدیر عامل بانک ملی ایران به منظور تسهیل و تسریع در ارائه تسهیلات به مددجویان واجد شرایط تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

فتاح در این مراسم با اشاره به همکاری  بانک ملی در پرداخت میزان تسهیلات به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد، گفت: تعامل و همکاری بانک ملی با این نهاد موجب شده است که سقف تسهیلات پرداختی در سال جاری به 900 میلیارد تومان افزایش یابد. سال گذشته تعهد بانک ملی برای ارائه تسهیلات قرض الحسنه اشتغال زایی 300 میلیارد تومان بوده است که با افزایش 3 برابری این مبلغ در سال جاری به 900 میلیارد تومان رسید.

 فتاح با بیان اینکه  بانک ملی طی 6 سال گذشته یک هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی پرداخت کرده است، یادآور شد: با همکاری بانک ملی در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان، 130 هزار خانوار تحت حمایت  این نهاد خودکفا شده و از چرخه حمایتی خارج شده‌اند.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه این نهاد بازوی اجرایی نظام در امر ایجاد اشتغال مددجویان است، افزود: کمیته امداد با شناسایی و معرفی افراد نیازمند و واجد شرایط به بانک‌های عامل به منظور توانمندسازی و خوداتکایی آنان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می‌کند.

حسین زاده نیز با اشاره به اینکه کمیته امداد الگوی موفق اشتغال‌زایی در کشور است، گفت: بانک ملی ایران آمادگی دارد تا برای کمک به محرومان از تمامی ظرفیت‌های خود استفاده کند و برای توانمندسازی مددجویان در کنار کمیته امداد باشد.

انتهای پیام/211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار