سرهنگ رازقی تشریح کرد؛

تدابیر ترافیکی پلیس برای بازی ایران و ازبکستان

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی برای بازی میان دو تیم ایران و ازبکستان را تشریح کرد.
کد خبر: ۲۴۳۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷ - 12June 2017
تدابیر ترافیکی پلیس برای بازی ایران و ازبکستان

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سرهنگ «محمد رازقی» رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره تدابیر پلیس برای برگزاری بازی امروز فوتبال میان دو تیم ایران و ازبکستان اظهار کرد: از ساعت 12 امروز عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در محدوده ورزشگاه آزادی مستقر شده و اقدام به هدایت خودروها به سمت پارکینگ‌ها و نظم بخشی به تردد خواهند کرد.

وی با بیان اینکه تا پایان بازی آزاد راه تهران - کرج و بلوار غربی استادیوم آزادی به صورت ویژه تحت پوشش ترافیکی قرار می‌گیرد، گفت: تا کنون تصمیمی برای اعمال محدودیت ترافیکی اتخاذ نشده اما در صورت نیاز محدودیت از آزاد راه به سمت بلوار غربی استادیوم اجرا خواهد شد.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه تماشاگران می‌بایست خودروهای خود را در پارکینگ‌ها پارک کنند، ادامه داد: پارک خودروها در معابر تخلف بوده و مأموران پلیس راهور با آن برخورد خواهند کرد. همچنین ایجاد سد معبر از جمله دیگر مواردی است که پلیس با آن برخورد خواهد کرد.

رازقی از تماشاگران خواست که برای حضور در ورزشگاه از ناوگان حمل و نقل عمومی همچون مترو و اتوبوس استفاده کنند.

انتهای پیام/211

نظر شما
پربیننده ها