حجت الاسلام اکبری خبر داد؛

دستگیری 5 نفر از مرتبطان با داعش در بندر جاسک

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از دستگیری 5 نفر از عوامل مرتبط با گروهک تروریستی داعش توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در بندر جاسک خبر داد.
کد خبر: ۲۴۳۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲ - 12June 2017
دستگیری 5 نفر از مرتبطان با داعش در بندر جاسکبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمین «محمد صادق اکبری» رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در روزهای گذشته تعداد 5 نفر از عواملی که مرتبط با گروهک تروریستی داعش بودند در بندر جاسک دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.
 
این مقام قضایی در استان هرمزگان در ادامه افزود: پرونده این افراد در جریان رسیدگی است و در آینده نزدیک حکم قطعی در مورد آنان صادر می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه از به هلاکت رسیدن ۴ نفر از اشرار مسلح در کوه‌های اطراف شهرستان رودان توسط ماموران نیروی انتظامی خبر داد و گفت: این افراد پس از درگیری با ماموران نیروی انتظامی به هلاکت رسیدند.
 
حجت الاسلام والمسلمین اکبری همچنین گفت: از این افراد مقداری مواد منفجره، اسلحه و پرچم گروه تروریستی داعش کشف و ضبط شده است.
 
وی افزود: هیچ یک از اخبار منتشر شده مبنی بر کشف جلیقه انتحاری یا استفاده از وسایل خاص گروه‌های تروریستی از این باند درست نبوده و اسلحه و ادوات کشف شده، سلاح‌های معمول مورده استفاده اشرار است. 

انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار