جریان تکفیری داعش به هیچ قوم و مذهب و ملیتی تعلق ندارد

نمایندگان کُرد مجلس شورای اسلامی طی بیانیه‌ای حوادث تروریستی تهران را محکوم کردند.
کد خبر: ۲۴۳۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵ - 12June 2017
جریان تکفیری داعش به هیچ قوم و مذهب و ملیتی تعلق ندارد

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، نمایندگان کُرد مجلس شورای اسلامی طی بیانیه‌ای ضمن محکومیت حوادث تروریستی تهران تاکید کردند که جریان تکفیری داعش به هیچ قومیتی تعلق ندارد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

«این بار دست جانیان داعش حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی را نشانه رفت و از خدا بی‌خبران داعش، تعدادی از هموطنان عزیز ما را به شهادت و تعدادی را نیز مجروح کردند.

ضمن تبریک و تسلیت به خانواده‌های شهدای این حادثه و آرزوی شفای عاجل مجروحین، ما نمایندگان کُرد مجلس شورای اسلامی این اقدام تروریستی را شدیداً محکوم نموده و انتظار داریم این حمله کور با یک اقدام هوشمندانه پاسخ داده شود.

جریان تکفیری داعش به هیچ قوم و مذهب و ملیتی تعلق ندارد و فصل مشترک انحرافی داعش، جنایت و وحشی‌گری است و امروز همه اقوام، مذاهب و ادیان در مقابل این پدیده شوم قرار گرفته‌اند و ما کُردها در صف اول مبارزه و برخورد با این جریان انحرافی، قرار داریم و کردها در عراق و سوریه نیز بیشترین شهدا را در مبارزه با داعش تقدیم بشریت کرده‌اند.

بدین وسیله ضمن اعلام انزجار از این جریان ضدبشری و محکوم کردن این اقدام تروریستی ما نمایندگان کُرد مجلس شورای اسلامی، آمادگی کامل خود را جهت برخورد با این جریان مخوف اعلام داشته و برای حراست از امنیت این کشور، رفاه این ملت خود را آماده هر نوع جانفشانی می‌دانیم.»

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار