وصیت‌نامه شهید «محمودرضا عندالله»؛

بسیج معبد عاشقان خدا است

شهید عندالله در وصیت‌نامه‌اش آورده است: «مولا شاهد باش من عاشق امام هستم من هیچ نهادی را به اندازه بسیج دوست ندارم. بسیج معبد عاشقان الله است. بسیج میدان وصل و جهاد و مبارزه در راه رسیدن به معشوق است.»
کد خبر: ۲۴۳۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵ - 12June 2017
 به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «محمود رضا عندالله» 23 خرداد 1344 در محله نظام آباد تهران دیده به جهان گشود. وی مسئولیت پایگاه‌های تابستانی مسجد جامع فاطمیه و مربی پرورشی مقاطع ابتدایی و راهنمایی بر عهده داشت. وی کارمند اداره گزینش وزارت دفاع بود. با آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه شد. شهید عندالله مسئول تبلیغات گردان عمار از لشکر 27 محمد رسول الله(ص) بود. سرانجام وی طی عملیات بیت المقدس  در منطقه ماووت به شهادت رسید.
 
وصیت نامه شهید «محمودرضا عندالله»
 
با اهدای سلام بر حضرت ولی‌عصر و نایب برحقش امام خمینی و درود بی کران به روان پرفتوح شهدای گران‌قدر که با اهدای خون خود شجره اسلام و خط ولایت رهبری را آبیاری و تقویت می‌کنند و آخرین سلام بر شما امت حزب الله.
لازم دانستم مطالبی را چند به عنوان وصایا و آخرین صحبت‌ها حضورتان عرض بنمایم. مطالبی که شاید هشدار و زنگ خطری است که آینده انقلاب را شاید تهدید کند، شروع صحبت هایم را با آیه شریفه:
«رب اشرح لی صدری و سیرلی امری واحلل عقده من لسانی یفهقوا قولی»
خدایا گواه باش بر من که در این دقایق آخر سخنی جز رضای تو بازگو نکنم:
 
عزیزان حزب الله! می‌خواستم بگویم که قدر انقلاب و امام را بدانید و با حضور خود در صحنه جنگ و اجتماع و جامعه اسلامی انقلاب را تداوم برسانید و در این راه مطالب و مشکلات زیاد گریبان گیرتان می‌شود. چون به قول معروف انقلاب کردن راحت است؛ ولی انقلابی ماندن مشکل.
 
 در این راه باید زجر بکشید، مشقت بکشید مگر از فاطمه زهرا (س) بالاتر هستیم. برای تعالی اسلام سیلی می‌خورد و خون دل می خورد، راستی صحبتی از خون دل شد که دامنه صحبت وسیع هست من در یک‌سال اخیر عمرم بر صحبت گران مایه شهید مظلوم بهشتی رسیدم که می گفت خون دل خوردن از خون دادن مشکل‌تر است. باور کنید چقدر در این یک سال اخیر بعد از شهادت دوستانم زخم زبان از مدعیان حافظ انقلاب خوردیم و برای بقای انقلاب و حفظ وحدت تحمل کردیم.
حال از عمق جان فریاد می زنم حزب الله چشم و گوش خود را باز کنید. گرگ‌های در لباس میش را زیرکانه از یکدیگر جدا کنید. حواستان را جمع کنید بزرگترین ضربه را در صدر اسلام منافقین زده اند و افراد دو چهره بودند و موقعیت فعلی انقلاب از زمان سال 65 و 59 گذشته است. الان حزب الله را ترور نمی‌کنند، الان ترور فکری و شخصیت می‌کنند الان نیروهای انقلاب را افرادی پیدا می‌شوند خراب کنند.
 
این مسئولین قدر نیروهای خدمت‌گزار را بدانید مگر یک سری (مثل بچه های مظلوم مسجد فاطمیه) فقط ساخته می شوند که بروند شهید شوند تا بعضی ها سنوات و گذشته حزب الله را خدشه دار کنند.
 
مولا شاهد باش من عاشق امام هستم من هیچ نهادی را به اندازه بسیج دوست ندارم. بسیج معبد عاشقان الله است. بسیج میدان وصل و جهاد و مبارزه در راه رسیدن به معشوق است. بسیج قلب امام است من قلب امام را می بوسم. همه باید در همه جهت بسیج را تقویت کنند. انقلاب مرهون بسیجی هاست. بسیجی ها انقلاب را بیمه کردند. همه بسیجی ها را دعا کنیم که ما مدیون بسیجی ها هستیم. بسیجی مردم عمل است، لکن از اخلاص آن‌ها باید به نحو احسن استفاد کرد.
 
الان ساعت 4 بعد از ظهر جمعه است و از خدا می خواهم آخرین کلماتم باشد که بر روی ورق میاورم بار خدایا خود  توفیق ده که لحظات بعد پایم نلغزد و از این دنیای فانی هجرت کنم. در خاتمه می خواهم تمامی برادرها در جهت تقویت بسیج که ارگان انقلاب اسلامی می باشد گام بردارید. توجه داشته باشید تنها راه تداوم انقلاب در حفظ خط ولایت حضرت امام، تحت سایه وحدت می باشد. دیگر سرتان را درد نمیاورم.
 
التماس دعا دارم.
محمود رضا عندالله
66/10/25
 
انتهای پیام/ 111

 







نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار