سردار رضایی خبر داد؛

تعامل ایران با کشورهای همسایه برای مقابله جدی با گروهک‌های تروریستی

فرمانده مرزبانی ناجا از تعامل مرزبانی ایران با کشورهای همسایه برای مقابله جدی با گروهک‌های تروریستی خبر داد.
کد خبر: ۲۴۳۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹ - 13June 2017
تعامل ایران با کشورهای همسایه برای مقابله جدی با گروهک‌های تروریستیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «قاسم رضایی» فرمانده مرزبانی ناجا در همایش مرزداران و مرزنشینان که با حضور جمعی از ائمه جماعات و مسئولان استان کرمانشاه در شهرستان پاوه برگزار شد، اظهار داشت: مرزنشينان در همه دوران‌ها همواره مرزدارانی با صلابت بوده‌اند.

وی افزود: مردم غيور و سلحشور کرد کرمانشاه در طول تاريخ، ايثارگری و وفاداری خود را به انقلاب و ايران اسلامی به اثبات رساندند و مرزنشينان در اصل صاحب مرزهای ايران اسلامی هستند.

سردار رضايی ادامه داد: تروريست‌ها مزدوران استکبار هستند و فرقی نمی‌کند متعلق به کدام زمان باشند، اول انقلاب یا زمان کنونی.

وی تصریح کرد: کشورهای همسايه به وحدت موجود در ايران اسلامی حسادت دارند لذا وظيفه داريم وحدت بين اقوام و مذاهب مختلف را تقويت کنیم، در اين صورت است که دشمن توانايی غلبه و شکست ما را ندارد.

فرمانده مرزباني ناجا در خاتمه به ارتباط مؤثر مرزبانان و مرزنشينان، تقويت حراست مرزها، بازنگری طرح‌ها، افزايش ارتباط با مردم و مرزنشينان، تعامل سازنده با مرزنشينان و همکاری‌های همه جانبه بين مرزداران و مرزنشينان، تعامل و همکاری با مرزبانان کشورهای مقابل به منظور تبادل اطلاعاتي و مقابله جدی با گروهک‌های تروريستی تأکيد کرد.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار