«اشنوگل» فیلم دفاع مقدسی، مجوز نمایش گرفت +پوستر

شورای پروانه نمایش برای فیلم «اشنوگل» اثری پیرامون سینمای دفاع مقدس،‌ مجوز نمایش صادر کرد.
کد خبر: ۲۴۳۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴ - 13June 2017
به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، شورای پروانه نمایش در جلسه‌ خرداد ماه که با حضور اکثریت اعضای شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی برگزار شد، مجوز نمایش سه فیلم: «اشنوگل» به تهیه کنندگی و نویسندگی ابراهیم اصغری و کارگردانی مشترک هادی حاجتمند و علی سلیمانی در ژانر دفاع مقدس، «شنل» به تهیه کنندگی علیرضا شجاع نوری و کارگردانی حسین کندری و نویسندگی حمید رضا بابابیگی در ژانر اجتماعی و «قاتل اهلی» به تهیه کنندگی منصور لشکری قوچانی، کارگردانی و نویسندگی مسعود کیمیایی در ژانر اجتماعی صادر شد.

در خلاصه داستان فیلم «اشنوگل» آمده است: یونس به عنوان فرمانده گردان غواصان سه شب قبل از عملیات در حالی که در صدد حفر تونلی در منطقه عملیاتی بوده، مفقودالاثر شده است. حالا پس از سی سال اطلاعاتی به دست می‌آید که نشان می‌دهد احتمالاً یونس زنده بوده و در آن زمان به واسطه منافقین قرارگاه اشرف با دشمن همکاری کرده است.

در فیلم سینمایی «اشنوگل» که در بخش چشم‌انداز (خارج از مسابقه) سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت، بازیگرانی از جمله برزو ارجمند، ماه‌چهره خلیلی، کاوه سماک‌باشی، رحیم نوروزی و آزیتا ترکاشوند به ایفای نقش می‌پردازند.

 
«اشنوگل» اثری از سینمای دفاع مقدس،‌ مجوز نمایش گرفت 

انتهای پیام/121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار