رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان:

روز قدس نماد همگرایی جهان اسلام و دفاع از مردم مظلوم فلسطین است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه روز قدس نماد همگرایی جهان اسلام و دفاع از مردم مظلوم فلسطین است گفت: راهپیمایی روز قدس یک حرکت جهانی است و در بیشتر نقاط جهان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۴۳۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵ - 13June 2017
روز قدس، نماد همگرایی جهان اسلام و دفاع از مردم مظلوم فلسطین استبه گزارش دفاع پرس از زنجان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی روز جهانی قدس با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی این روز اظهار داشت: امسال نیز طبق سنوات گذشته برنامه‌های مختلفی به مناسبت روز قدس در استان زنجان اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه روز قدس نماد همگرایی جهان اسلام و دفاع از مردم مظلوم فلسطین است گفت: حجت‌الاسلام علی شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس سخنران روز قدس در زنجان می‌باشد.

سید سعید حسینی با اشاره به اینکه راهپیمایی روز قدس زنجان ساعت 10 و 30 دقیقه صبح آغاز می شود، ادامه داد: حرکت مسیر راهپیمایان از کوچه مشکی به سمت مصلای نماز جمعه خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه مسیرهای راهپیمایی در شهرستان‌ها نیز مشخص شده است، گفت: راهپیمایی در همه شهرها، بخش‌ها و روستاهای بزرگ استان برگزار می‌شود. 

وی با بیان اینکه روز قدس نماد همگرایی جهان اسلام و دفاع از مردم مظلوم فلسطین است افزود: راهپیمایی روز قدس یک حرکت جهانی است و در بیشتر نقاط جهان برگزار می‌شود.

حسینی بر ضرورت حضور مردم در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد و گفت: مردم پایتخت شور و شعور حسینی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت حوادث اخیر تروریستی در تهران به صحنه می‌آیند.

این مسئول با بیان اینکه مردم ایران همیشه در صحنه دفاع از اسلام و انقلاب هستند، افزود: مردم ایران اسلامی همواره در تمام صحنه‌های انقلاب در کنار رهبری و ولایت فقیه بوده و هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی بر پایه خون شهدا بنا نهاده شده و این انقلاب را مدیون شهدا هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار