مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس زنجان خبر داد؛

طراحی جدید یادمان شهدای گمنام گاوازنگ

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس زنجان با اشاره به طراحی جدید یادمان شهدای گمنام گاوازنگ گفت: برای استفاده بهینه از فضای موجود و انتخاب طرح جدید یادمان شهدا، مراحل بعدی کار در حال پیگیری است.
کد خبر: ۲۴۳۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳ - 13June 2017
اولین جلسه هیئت امنای شهدای گمنام گاوازنگ زنجان برگزار شدبه گزارش دفاع پرس از زنجان، اولین جلسه هیئت امنای شهدای گمنام گاوازنگ زنجان پیش از ظهر امروز به ریاست رسول بیات در فرمانداری زنجان برگزار شد.

در این جلسه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان با بیان اینکه شهدا دین بزرگی بر ملت و میهن اسلامی دارند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی بر پایه خون شهدا بنا نهاده شده و این انقلاب را مدیون شهدا هستیم.

وی پاسداشت مقام والای شهدای گمنام را وظیفه آحاد مردم و مسئولان دانست و افزود: حرم شهدای گمنام محل پیوند با آرمان‌های شهیدان و محفلی برای بهره‌گیری از میراث عظیم دفاع مقدس و فرهنگ حماسه و ایثار و شهادت در جامعه است.

علی مهدیخانی با اشاره به ضرورت تشکیل جلسه هیئت امنای شهدای گمنام افزود: شهدا برای آحاد مردم هستند و باید تلاش شود تا یادمان و مکان مناسب فرهنگی برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان در کنار قبور مطهر این شهدای عزیز بنا نهاده شود.

وی با اشاره به طراحی جدید یادمان شهدای گمنام گاوازنگ گفت: برای استفاده بهینه از فضای موجود و انتخاب طرح جدید یادمان شهدای گمنام گاوازنگ، مراحل بعدی کار در حال پیگیری است.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس زنجان با اشاره به آئین‌نامه اداره، حفظ و نگهداری یادمان عمومی شهدای گمنام دفاع مقدس تصریح کرد: در این آئین‌نامه به حرم شهدای گمنام با نگاه زیارتی پرداخته شده و وظایف و ترکیب هیئت امناء در آن لحاظ شده است.

مهدیخانی تصریح کرد: این شورا درباره یادمان شهدای گمنام گاوازنگ زنجان سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی می‌کند و یادمان فوق به صورت هیئت امنایی اداره می‌شود.

در این جلسه رسول بیات فرماندار زنجان، سرهنگ علی مهدیخانی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس، سرهنگ ابوالفضل طهماسبی فرمانده سپاه ناحیه زنجان، سرهنگ شیرمحمدی فرمانده انتظامی شهرستان زنجان، سرهنگ عسکری رئیس رکن یک تیپ 216 زرهی زنجان، اسماعیلی نماینده امام جمعه زنجان، صائب‌کیا رئیس بنیاد شهید شهرستان، رضا غلامی پدر شهید و امیر خلبان واعظی پیشکسوت دفاع مقدس حضور داشتند.

در پایان احکام هر یک از اعضای هیئت امنای یادمان شهدای گمنام گاوازنگ توسط رئیس هیئت امناء اهداء شد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها