القسام: نامه سردار سلیمانی نشان داد حامیان مقاومت بیش از گذشته از آن حمایت می‌کنند

گردان‌های القسام اعلام کرد که سردار سلیمانی در نامه خود اشاره کرده است که علیه سلاح مقاومت توطئه وجود دارد.
کد خبر: ۲۴۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳ - 31July 2014

القسام: نامه سردار سلیمانی نشان داد حامیان مقاومت بیش از گذشته از آن حمایت می‌کنند

به گزارش دفاع پرس به نقل از شبکه خبری المیادین، ابو مجاهد سخنگوی گردانهای القسام در بیانه ای که به نقل از القسام خواند تاکید کرد که سردار سلیمانی در نامه خود به گروه های مقاومت از توطئه علیه سلاح مقاومت خبر داده است.

القسام در بیانیهای که ابو مجاهد آن را قرائت کرد گفت فراخوان نیروهای جدید از سوی اسرائیل دلیل نابسامانی در این رژیم است و مقاومت برای مقابله با همه اقدامات آمادگی دارد. وی افزود که تهدیدها و اقدامات دشمن اشغالگر ارزشی نداشته و مقاومت تا پیروزی ادامه دارد.

القسام در این بیانیه ضمن تاکید بر اینکه درگیری با رژیم اشغالگر جنگ اراده است، می افزاید: به اشغالگران اجازه نخواهیم داد که هیچ دستاوردی داشته باشند. ابو مجاهد تاکید کرد: مقاومت به هیچ وجه حتی دست از یک فشنگ خود هم بر نخواهد داشت و توافقی در مورد سلاح مقاومت و مبارزان وجود نخواهد داشت. القسام با اشاره به نامه سردار سلیمانی به گروههای مقاومت یاد آوری شده است که سردار سلیمانی در نامه خود اشاره میکند که توطئهای علیه سلاح مقاومت صورت گرفته است.

بیانیه القسام تصریح میکند: ما به شرکای خود این اطمینان را میدهیم که بین گروههای فلسطینی هماهنگی در بالاترین سطوح وجود دارد و هیچ کس قدرت نفوذ در بین ما را ندارد. در این بیانیه تاکید شده است که نامه سردار سلیمانی نشان داد که حامیان مقاومت هیچ گاه آن را تنها نگذاشتهاند و بیشتر از گذشته از آن حمایت می کنند. ابو مجاهد در پایان تصریح کرد که در مواضع مصر درباره طرح آتش بس نوعی تضاد وجود دارد و ما قبل از هر توافق آتش بس بر تمام شدن محاصره غزه تاکید داریم.

سردار سلیمانی طی نامهای که دیروز چهارشنبه منتشر شد به گروههای مقاومت فلسطینی وعده داد جام خشم در زمان مناسب بر سر صهیونیستها ریخته خواهد شد. وی طی این نامه بیسابقه نوشت: همه جهان بداند که خلع سلاح مقاومت بدعتی باطل و توهمی است که تحقق نخواهد یافت. سلیمانی تاکید کرد که در یاری دادن به مقاومت و پیش بردن آن به پیروزی اصرار خواهیم کرد تا زمین و آسمان برای صهیونیستها به جهنم تبدیل شود.

نظر شما
پربیننده ها