داوران دوره سیزدهم جایزه ادبی شهید غنی پور انتخاب شدند

سیزدهمین دوره از جشن جایزه شهید غنی پور، نیمه اول اسفند ماه 92 در غیاب زنده یاد امیرحسین فردی نویسنده پیشکسوت انقلاب اسلامی برگزار می شود.
کد خبر: ۲۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۹ - 26August 2013

داوران دوره سیزدهم جایزه ادبی شهید غنی پور انتخاب شدند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، محمد ناصری دبیر جایزه شهید غنی پور، با اعلام این خبر گفت: طبق روند دوازده دوره پیشین، داوران سیزدهمین دوره نیز از شورای مسجد جواد الائمه تعیین شده اند با این تفاوت که در دوره های گذشته عده ای از برگزیدگان نیز جز داوران این مراسم بودند؛ اما در این دوره طی جلسه ای تصمیم گرفته شد که داوران تنها از نویسندگان شورای مسجد جواد الائمه باشند.

داوران دوره سیزدهم انتخاب شدند

محمد ناصری با بیان این امر که داوران این دوره از جایزه انتخاب شده اند، افزود: براساس نتیجه گیری شورای مسجد جواد الائمه، در دوره سیزدهم تصمیم گرفته شد داوران، آثار چهار گروه از شرکت کنندگان را داوری کنند. در گروه داستان کودک؛ محمد حسن حسینی، ناصر نادری، شهرام شفیعی، در گروه داستان نوجوان؛ حبیب یوسف زاده، علی اصغر جعفریان، بیژن قفقازی زاده، در گروه رمان دفاع مقدس و انقلاب اسلامی؛ خسرو باباخانی، محمدعلی قربانی، نبی اله بابایی و در گروه رمان با موضوع آزاد نیز ابراهیم زاهدی مطلق، علیرضا متولی و محمد شجاعی، سیزدهمین جشن جایزه شهید غنی پور را داوری خواهند کرد.

برگزاری جایزه شهید غنی پور در مسجد جواد الائمه

وی با اعلام این که سیزدهمین جایزه شهید غنی پور در مسجد جواد الائمه برگزار می شود، اظهار داشت: چند دوره از این جشن به خواست مادر شهید غنی پور در مسجد جواد الائمه برگزار نشد؛ اما با درگذشت امیر حسین فردی؛ بنیان گذار این جایزه و مدیر مرکز آفرینش های ادبی، بنا بر این شد امسال این مراسم در مسجد جواد الائمه برگزار شود. به گفته مادر شهید غنی پور، اکنون این مراسم و این جایزه متعلق به دو نفر شده است، یکی شهید غنی پور و دیگری مرحوم امیرحسین فردی.

جای خالی استاد فردی را نمی توان پر کرد

ناصری با اشاره به درگذشت امیرحسین فردی؛ بنیان گذار این جایزه، گفت: جای خالی استاد فردی را نمی توان پر کرد، طی دوازده دوره از فعالیت این جشن همه اعضا در کنار استاد فردی بودیم و افتخار می کنیم که از شاگردان این مرحوم هستیم، از این رو روند برگزاری این مراسم همانند سال های گذشته خواهد بود با این تفاوت که امسال برنامه ویژه ای برای بزرگداشت و قدردانی از مرحوم امیرحسین فردی خواهیم داشت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار