فرمانده انتظامی استان فارس:

متهمان نصب پرچم داعش در شیراز دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان فارس با تائید خبر دستگیری متهمین نصب پرچم داعش در محل «پل فسا شیراز» گفت: در همان ساعات اولیه بامداد روز جمعه ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان متهمین را دستگیر کرد.
کد خبر: ۲۴۳۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳ - 13June 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، سردار «احمد علی گودرزی»، فرمانده انتظامی استان فارس در گفت‌وگویی، با تائید خبر دستگیری متهمین نصب پرچم داعش در محل «پل فسا» اظهار داشت: دربامداد صبح جمعه ساعت 4  صبح  تاریخ 19 خردادماه  این فراد در محل پل فسای شیراز اقدام به نصب پرچم داعش کرده بودند که پس از شناسایی از سوی ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهیاستان فارس شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: هر دو متهم تحت بازجویی قرار دارند تا علت و انگیزه رفتار مجرمانه‌شان مشخص شود.

سردار گودرزی با تاکید بر اینکه  به دنبال حوادث تروریستی اخیر تهران، متاسفانه برخی افراد مغرض و ناآگاه اقدام به پخش شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر ایجاد ناامنی در شهرهای مذهبی دارند گفت: انتشار اینگونه اخبار توسط هر شخص حقیقی  و حقوقی جرم محسوب می‌شود و با انتشاردهندگان این نوع خبر برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

فرمانده انتظامی فارس افزود: هر گونه شایعه منتشر شده از طریق پلیس فتا رصد شده و منتشرکنندگان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی تعقیب و برخورد قانونی می‌شود.

وی با توصیه به شهروندان بیان کرد: از انتشار هرگونه خبر کذب  پرهیز داشته باشند و برای اطلاع بیشتر اخبار حوادث انتظامی و امنیتی را از کانال‌های اطلاع‌رسانی رسمی دریافت کنند و به شایعات منتشر شده در فضای مجازی توجه نداشته باشند.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار