سرهنگ رنگین در گفت‌و‌گو با دفاع پرس عنوان کرد؛

وداع مردم تهران با شهدای تازه تفحص شده در لیالی قدر

رئیس ستاد معراج الشهدای تهران از حضور 130 شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در مساجد، مصلی‌ها و حسینیه‌های استان تهران همزمان با شب‌های قدر خبر داد.
کد خبر: ۲۴۳۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵ - 14June 2017
برنامه وداع مردم تهران با شهدای تازه تفحص شده در لیالی قدر

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، به مناسبت لیالی پربرکت قدر و ایام شهادت حضرت امیرالمومنین علی(ع) پیکرهای مطهر 130 شهدای تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس که چندی پیش در عملیات تفحص در عراق کشف شده و به کشور منتقل شده اند در مساجد، حسینه ها و مصلی های استان تهران مورد استقبال و وداع مردم قرار خواهند گرفت.

سرهنگ ابراهیم رنگین رئیس ستاد ستاد معراج الشهدای تهران در گفت و گو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس با اعلام این خبر و با اشاره به جزئیات این مراسم گفت: شب گذشته مصادف با اولین شب از لیالی قدر و به دستور سردار «محمد باقرزاده» رئیس کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح پیکر مطهر تعدادی از شهدای تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در مساجد تهران حضور یافتند.

وی افزود: قرار است 130 شهید تازه تفحص شده در شب های 21 و 23 ماه رمضان نیز در محل های برگزاری شب های احیا در شهرستان های استان تهران از جمله شهریار، اسلامشهر، فیروزکوه، ورامین، رباط کریم، دماوند و بومهن مورد استقبال مردم قرار گیرند.

سرهنگ رنگین همچنین از برنامه تشییع و تدفین پیکر شهدا پس از ماه مبارک رمضان خبر داد.

انتهای پیام/ 141


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار