حجت الاسلام عدیده خبر داد؛

برگزاری مراسم شب‌های قدر در یگان‌های پدافند هوایی

معاون روابط عمومی و تبلیغات قرارگاه پدافند هوایی ارتش گفت: مراسم احیا و برنامه‌های ویژه شب‌های قدر در یگان‌های این قرارگاه در سراسر کشور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۴۳۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳ - 14June 2017
برگزاری مراسم شب‌های قدر در یگان‌های پدافند هوایی

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام «محمد عدیده» معاون تبلیغات و روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ضمن بیان این خبر گفت: با فرارسیدن لیالی قدر امسال به مانند سال‌های گذشته برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای برای یگان‌های پدافند هوایی در سطح کوی‌های سازمانی و اماکن نظامی جهت بهره‌برداری هر چه بیشتر کارکنان و خانواده‌های آنان از این شب‌های معنوی و پر برکت انجام شده است.

وی افزود: برگزاری مراسم احیا همراه با سخنرانی سخنرانان برجسته، قرائت دعای جوشن کبیر و انجام مراسم قرآن به سر و دیگر مناسک این شب‌های ارزشمند از جمله این برنامه‌ها است.

معاون تبلیغات و روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ادامه داد: درهای توبه و استغفار در شب‌های قدر به روی بندگان خدا باز است و انسان باید از این فرصت استفاده نموده و خود را به معبودش نزدیک کند و با شب زنده‌داری، نماز و دعا خود را پالایش نماید.

حجت الاسلام عدیده در پایان گفت: همزمان با احیاء شب‌های قدر مراسم عزاداری، مرثیه‌ خوانی و ذکر فضایل امیر المومنین(ع) نیز به مناسبت ایام شهادت این امام بزرگوار در کوی‌های سازمانی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار