حجت الاسلام سیدیان به دفاع پرس خبر داد؛

برگزاری هزار محفل قرآنی در یگان‌های نیروی هوایی ارتش/ پرورش 3 هزار حافظ قرآنی در نهاجا

معاون فرهنگی و روابط عمومی نهاجا از برپایی حدود هزار محفل قرآنی در یگان‌های نیروی هوایی ارتش در سراسر کشور در ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۲۴۳۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹ - 14June 2017
برگزاری هزار نشست قرآنی در سطح نیروی هوایی/ پرورش 3 هزار حافظ قرآنی در نهاجاحجت الاسلام «سید محمد سیدیان» معاون فرهنگی و روابط عمومی نیروی هوایی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، با اشاره به فعالیت‌های قرآنی این معاونت اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان هر روز از ساعت 7 تا 8 صبح برنامه جزء خوانی قرآن کریم در تمامی مساجد کوی‌های سازمانی، قرارگاه‌های آموزشی، حسینیه‌ها و دانشگاه‌های نیروی هوایی ارتش برای پرسنل پایور و وظیفه برگزار می‌‌شود که به طور معمول روزانه حدود هزار محفل قرآنی برپا می‌شود.
 
وی ادامه داد: همچنین از ساعت 8 الی 8:30 صبح کلاس دیگری برای فرماندهان و مسئولان نیروی هوایی برگزار می‌شود که در آن از اساتید فن جهت تفسیر و تامل در آیات قرآنی جهت درک و فهم عمیق آیات الهی استفاده می‌شود.
 
حجت الاسلام سیدیان گفت: در راستای ترویج فرهنگ تلاوت آیات قرآنی هر روز قبل از اذان مغرب در تمامی مساجد کوی‌های سازمانی و پایگاه‌های فرهنگی برنامه جزءخوانی اجرا می‌شود که از این طرح استقبال خوبی شده است.
 
معاون فرهنگی و روابط عمومی نهاجا به دیگر برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی این معاونت در ماه رمضان اشاره کرد و افزود: در طول ماه مبارک رمضان برنامه‌هایی همچون مسابقات قرآنی ویژه کارکنان و خانواده‌هایشان برگزار می‌شود.
 
وی همچنین گفت: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برنامه ایجاد دارالتحفیظ قرآنی را در سطح نیروها ابلاغ کرده است که نیروی هوایی در این رابطه تاکنون 8 دارالتحفیظ را تاسیس و ایجاد 5 دارالتحفیظ را در دستور کار دارد.
 
حجت الاسلام سیدیان در پایان از اجرای طرح حفظ آیات قرآنی در نیروی هوایی ارتش خبر داد و خاطرنشان کرد: در سطح نیرو طرح روزانه آیات قرآنی یعنی هر روز یک آیه در حال برگزاری است که براساس این طرح تاکنون حدود 3 هزار حافظ قرآنی از یک جزء تا سی جزء پرورش یافته‌اند.
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار