نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه:

شهدا و خانواده‌های آنها بالاترین خدمت را به اسلام کرده‌اند

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه شهدا و خانواده‌های آنها بالاترین خدمت را به اسلام کرده‌اند، گفت: شهدا در محضر خداوند هستند و به همراه خانواده‌هایشان مورد رحمت خداوند قرار دارند.
کد خبر: ۲۴۳۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶ - 14June 2017
شهدا و خانواده‌های آنها بالاترین خدمت را به اسلام کرده‌اندبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما در دیدار مسئولان استان کرمانشاه با خانواده شهید مدافع حرم فریدون احمدی اظهار داشت: اگرچه شهادت عزیزان امری سخت به نظر می‌رسد؛ اما شهدا «عند ربهم» هستند و در بهترین حالت قرار دارند.

وی گفت: خداوند با باز کردن درهای رحمت الهی به روی خانواده‌های شهدا بر درد از دست دادن عزیزشان تسکین خواهد گذاشت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: شهدا و خانواده‌های آنها بالاترین خدمت را به اسلام کرده‌اند و قطعا بالاترین پاداش را نزد خداوند خواهند داشت.

در ادامه این مراسم فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیز گفت: در بحث ماموریت‌های مقابله با تکفیری‌‌ها در منطقه، تمامی اعزام‌ها داوطلبانه است و هیچ گونه اعزام و ماموریتی به صورت سازمانی نداریم.

سردار محمدنظر عظیمی افزود: تعداد نیروهایی که داوطلبانه خواستار اعزام به جبهه مقاومت هستند بسیار زیاد است و این موضوع در بین نیروهای جوان جدیدالورود بسیار گسترده است.

وی با بیان اینکه شهید فریدون احمدی از رزمندگان مخلص بودند که اصرار زیادی برای اعزام به سوریه داشتند اظهار داشت: اسارت ایشان به دست نیروهای تکفیری امری بسیار ناراحت کننده بود که به علت اینکه نیروهای تکفیری مانند یک کشور قانونی نبودند امکان پیگیری بسیار سخت بود.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف افزود: بنابر گفته همرزمان، ایشان از رزمندگان تاثیرگذار و برجسته بودند که در نهایت مظلومیت به شهادت رسید.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) نیز در این مراسم گفت: گر چه هر شهیدی که استان تقدیم اسلام کرده است با ورودش به استان طراوت و عطر آسمانی را در فضای استان به همراه آورده است اما شهید فریدون احمدی از ویژگی‌های متفاوت و برجسته‌ای برخوردارند.

سردار بهمن ریحانی افزود: این شهید والامقام همچون دیگر شهدای مدافع حرم ضمن اجر شهادت در غربت اجر اسارتی مظلومانه را نیز برای اسلام متحمل شده‌اند که این شهید مظلوم را متمایز می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها