فشار رژیم آل‌خلیفه بر جوانان بحرینی بازداشت‌شده شدت یافته است

دادستانی رژیم آل خلیفه اعلام کرده است که شماری از جوانان بحرینی که پیشتر دستگیر شدند، آزاد نخواهند شد و به مدت 6 ماه دیگر تحت بازداشت باقی خواهند ماند.
کد خبر: ۲۴۳۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳ - 14June 2017
به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از صوت المنامه، دادستانی آل خلیفه اعلام کرده است که مجموعه‌ای از جوانان بحرینی بازداشت شده در هجوم به منطقه الدراز، محل سکونت آیت الله عیسی قاسم، به اعمال خرابکارانه متهم شده و همچنان در توقیف خواهند ماند.

براساس این گزارش، وی در همین ارتباط گفته است: این مجموعه که تعداد آنها 30 نفر گزارش شده است، تا کنون به چهار اتهام واهی حمل مولوتوف، مقابله با نیروهای امنیتی، تعدی به پلیس و تجمع غیر مجاز متهم شده‌اند و طبق اعلام دادستانی به مدت شش ماه دیگر برای انجام تحقیقات بیشتر توقیف خواهند بود.

سرنوشت بازداشت شدگان الدراز که به 300 تن می‌رسند و از تاریخ 23 ماه مِی دسته جمعی بازداشت شدند، تا کنون مشخص نیست. گزارش‌هایی از وجود آنان از روز بازداشت تا بدین لحظه در مرکز تحقیقات​ و بازجویی آل خلیفه تحت شدیدترین شکنجه‌ها دریافت شده است.

همچنین افرادی که اتهامات اولیه به آنان نسبت داده شده ممکن است مجددا مورد بازجویی قرار گرفته، شکنجه شده و با تلفیق قضایای جدید به موارد دیگری متهم شوند.
 
انتهای پیام/ 411
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار